  • 1. Data: 2013-02-21 17:50:28
    Temat: pytanie
    Od: "nn" <...@...kk>

    Moze to nie do konca ta grupa, ale uzytkownicy komputerow na pewno sie
    spotkali z tym problemem - jesli bawia sie filmami, ich zgrywaniem i obrobka
    na komputerze.
    W nowych telewizorach jest opcja nagrywania ogladanego programu na
    pendrive'a, ktora czasami jednak nie dziala, bowiem dany film jest objety
    zabezpieczeniem ze strony producenta danego programu, ktore uniemozliwia
    jego zapisanie, rejestracje.
    I wlasnie - jak to zabezpieczenie uniemozliwiajace zapisanie programu,
    filmu, na nosnik pamieci, sie fachowo nazywa?

  • 2. Data: 2013-02-21 20:04:33
    Temat: Re: pytanie
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 21.02.2013 17:50, nn pisze:
> [...]
    > spotkali z tym problemem - jesli bawia sie filmami, ich zgrywaniem i obrobka

    więc grupa telewizja.
    > jest opcja nagrywania ogladanego programu na
    > pendrive'a,
    zapisania strumienia który "łapie antena" na nośniku

> [...]
    > I wlasnie - jak to zabezpieczenie uniemozliwiajace zapisanie programu,
    > filmu, na nosnik pamieci, sie fachowo nazywa?
    DMR?
    Sądzę że jakbyś miał nagrywarkę to byś to bez problemu nagrał. Napisz
    co, to sprawdzę.
    ToMasz

    PS
    spam:
    mam do sprzedania nagrywarkę

  • 3. Data: 2013-02-21 20:29:51
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Thu, 21 Feb 2013 20:04:33 +0100, ToMasz napisał(a):

    > DMR?

    DRM jesli juz.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2013-02-22 09:24:04

    > DRM jesli juz.

    Dzieki za odpowiedzi. Nagrywarke mam i moge nagrac jesli chce.
    Interesowala mnie kwestia samego telewizora.