  • 31. Data: 2012-04-24 17:00:35
    Temat: Re: pytanie
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Potocki Passion & Adventure wrote:

    > Te dwie marki wcale mi się nie podobają, więc i rozczarowania nie ma
    > :)

    Wlasnie kupuja Ducati...

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 32. Data: 2012-04-24 17:02:55
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    Potocki Passion & Adventure wrote:

    > Kurwa mać. Czytam i czytam i pot leci mi po twarzy, a smutek zamyka
    > powieki - ja zachorowałem na mercedesa i się poważnie zastanawiam czy
    > warto wydawac tyle kasy, skoro to takie psujące się gówienko :(

    A tam. Sporo jest w124 na rynku - wybierzesz zadbanego, to nie bedzie
    sie przesadnie sypal. :>

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 33. Data: 2012-04-24 17:18:37
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 13:53:54 +0200, Potocki Passion & Adventure
    napisał(a):

    > Nie no jasne. Ale kurcze, oczekiwałbym od nowego auta, że jednak się
    > psuć nie będzie. Nie wiem jak w innych przypadkach, ale u nas w rodzinie
    > ojciec kupował zawsze nowe auta i zmieniał je po 2, 3, maksymalnie 4
    > latach latach i nic nigdy się nie psuło. Aut tych było sporo - Fiat Uno,
    > Peugeot 309, Renault 19, Citroen ZX, Fiat Punto, Peugeot 406, Toyota
    > Corolla, Toyota Rav4, Kia Asia, Toyota Yaris, Mitsubishi Outlander.
    > Wszystkie nowe i nigdy nie musiał naprawiać. W moim byłym Mondku wziętym
    > z salonu też przez 3 lata nic nigdy się nie zepsuło.

    A ja miałem z salonu Punto (MK1) i w pierwszym roku strzeliła ... sonda
    lambda :) (chyba ktoś podmienił)

    Obecie mam Cruza z salonu i wymieniali: stycznik z klapy bagażnika (3
    razy), amortyzatory. Obecnie czeka mnie wymiana czujnika temp zewnętrznej.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 34. Data: 2012-04-24 18:45:50
    Od: Lort <b...@g...w.ua>

    Kto: megrims Gdzie: pl.misc.samochody
    Kiedy: 23 kwiecień 2012, 22:55:32

    > Dzisiaj piękny CL się zesrał.

    Należy pamiętać o tym, żeby zawsze sprzątać po swoim pupilu.

    > Czy gdyby przy prędkości 250 km/h podniósł się
    > przód a tył został na dole, to czy auto wy mogło
    > się wyjebać do tyłu na plecy?

    Jak niegramotne, to czemu nie?
    Bo te lepiej wytrenowane raczej będą się starały o bardziej
    wysublimowane ewolucje.
    http://www.youtube.com/watch?v=9EQNV1yasj4

    --
    Llort

  • 35. Data: 2012-04-24 18:57:13
    Temat: Odp: pytanie
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:4f966ca7$0$1208$6...@n...neostrada
    .pl...

    a.pl...

    > Właśnie popsułeś mi kolejna markę :) Trzeba się było nie odzywać i żyć w
    > nieświadomości ...

    Polecę dalej - Ferrari i Maserati należą do Fiata. ;-)

  • 36. Data: 2012-04-24 18:58:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam> napisał w wiadomości grup

    > a Camaro?
    > do dostania u dealera w PL

    Viper również.
    Może nawet ze znaczkiem Lancii. ;-)

  • 37. Data: 2012-04-24 20:24:56
    Od: Potocki Passion & Adventure <s...@d...pl>

    W dniu 2012-04-24 18:57, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Potocki Passion & Adventure" <s...@d...pl>
    > napisał w wiadomości grup
    .pl...

    a.pl...

    > Polecę dalej - Ferrari i Maserati należą do Fiata. ;-)

    Akurat Fiaty lubię, jedynie VW nie cierpię :)

    --
    Kacper Potocki
    s...@d...pl

  • 38. Data: 2012-04-24 20:26:52
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 18:57, Cavallino pisze:

    > Polecę dalej - Ferrari i Maserati należą do Fiata. ;-)

    Lepiej mu nie mów do kogo należy Jaguar bo chłopak na zawał nam zejdzie :)

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 39. Data: 2012-04-24 20:29:30
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-04-24 17:18, huri_khan pisze:

    > A ja miałem z salonu Punto (MK1) i w pierwszym roku strzeliła ... sonda
    > lambda :) (chyba ktoś podmienił)

    Nie domyślasz się kto? :>

  • 40. Data: 2012-04-24 20:33:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 24 Apr 2012 08:06:16 +0200, Potocki Passion & Adventure

    > Kurwa mać. Czytam i czytam i pot leci mi po twarzy, a smutek zamyka
    > powieki - ja zachorowałem na mercedesa i się poważnie zastanawiam czy
    > warto wydawac tyle kasy, skoro to takie psujące się gówienko :(

    Kupisz model bez podejrzanych wynalazkow, to sie nie popsuja ;-)

    Niby to hydropneumatyczne zawieszenie takie super, a wielu producentow
    drogich samochodow go nie stosuje :-)

    J.