  • 1. Data: 2012-04-23 22:55:32
    Temat: pytanie
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Dzisiaj piękny CL się zesrał.
    Zwariowała elektronika sterująca zawieszeniem.
    Objaw był taki, że przód został opuszczony, a tył się
    podniósł i dupę zadarło do góry. Nie szło jechać.
    Auto kompletnie nie trzymało się drogi. Telefon na
    assistance i laweta. Na ekranie ABC Malfunction.

    Pytanie teoretyczne z gatunku ROTFL:

    Czy gdyby przy prędkości 250 km/h podniósł się
    przód a tył został na dole, to czy auto wy mogło
    się wyjebać do tyłu na plecy?

  • 2. Data: 2012-04-23 22:59:16
    Temat: Re: pytanie
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2012-04-23 22:55, megrims pisze:
    > Pytanie teoretyczne z gatunku ROTFL:
    > Czy gdyby przy prędkości 250 km/h podniósł się
    > przód a tył został na dole, to czy auto wy mogło
    > się wyjebać do tyłu na plecy?
    Gdyby miał drzwi podnoszone do góry, to po ich otwarciu pewnie mógłby
    nawet wystartować :->

    Maciek

  • 3. Data: 2012-04-23 23:02:46
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-23 22:59, Maciek pisze:
    > Gdyby miał drzwi podnoszone do góry, to po ich otwarciu pewnie mógłby
    > nawet wystartować :->

    Ale po wystartowaniu zabrakło by siły ciągu i auto
    poleciałoby chuj wie gdzie. I brzoza urwała by drzwi.

  • 4. Data: 2012-04-23 23:06:41
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 23.04.2012 22:55, megrims pisze:
    > Dzisiaj piękny CL się zesrał.

    Zastanawiam sie czy tobie sie trafil taki egzemplarz czy jestes psujem
    jak troll Michal? :)

  • 5. Data: 2012-04-23 23:10:42
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-23 23:06, neoniusz pisze:

    > Zastanawiam sie czy tobie sie trafil taki egzemplarz czy jestes psujem
    > jak troll Michal? :)

    Przecie wszystkie auta teraz są awaryjne. Psują się takie rzeczy, które
    się wcześniej nie psuły.

    Jeśli taka awaria jak teraz wydarzyła się w czasie jazdy ca 70-80 km/h
    i ledwo dało się nad autem zapanować, to IMO przy 250km/h bez względu
    na to czy zwariował by przód czy tył skończyłoby się to jakąś dachówką.

    Jednym zdaniem - czas na zmianę auta na inne.

  • 6. Data: 2012-04-23 23:20:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello megrims,

    [...]

    > Jednym zdaniem - czas na zmianę auta na inne.

    Zdecydowanie Ci te Mercedesy nie służą. Albo napadają na zakretach na
    inne auta rycząc silnikiem, albo kopcą na czarno albo dupsko
    zadzieraja, jak kotka w rui...

    :P

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-04-23 23:26:06
    Od: megrims <m...@i...pl>

> [...]
    >
    > Zdecydowanie Ci te Mercedesy nie służą. Albo napadają na zakretach na
    > inne auta rycząc silnikiem, albo kopcą na czarno albo dupsko

    Z tym kopceniem to jak auto stało 3 dni i pierwsze odpalenie
    to zawsze tak będzie miało. :)

    A czy mi marka służy? Mercedes się dawno temu skończył.

    I to raczej moje ostatnie auto tej marki.

  • 8. Data: 2012-04-23 23:28:20
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-04-23, o godz. 22:55:32
    megrims <m...@i...pl> napisał(a):

    > Dzisiaj piękny CL się zesrał.

    Ale przynajmniej uczciwie ostrzegał, puszczając czarne bąki.

    > Objaw był taki, że przód został opuszczony, a tył się
    > podniósł i dupę zadarło do góry.

    Może do podtarcia? Albo żeby ułatwić właścicielowi posprzątanie
    "urobku".

    --
    Jacek Midura

    PS.
    - Dzisiaj będę straszny, opowiem wam dowcip.
    - Ten o różnicy między samochodem a krową?
    - Ależ wodzu, co wódz?
    - To ja przepraszam.

  • 9. Data: 2012-04-24 00:26:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Mon, 23 Apr 2012 22:55:32 +0200, megrims wrote:

> [...]
    >
    > Pytanie teoretyczne z gatunku ROTFL:
    >
    > Czy gdyby przy prędkości 250 km/h podniósł się
    > przód a tył został na dole, to czy auto wy mogło

    Myślę że 250 to chyba jeszcze za mało żeby wygenerować taką siłę nośną.

    Ciekawe czy takie auto po awarii tego systemu może opaść tak nisko żeby
    zacząć szorować podwoziem o asfalt - wtedy możnaby się nieźle zdziwić na
    jakieś wystającej studzience.

    Stare Citroeny po awarii tego ich zawieszenia potrafiły osiąść zupełnie
    podwoziem na asfalcie.

  • 10. Data: 2012-04-24 00:42:54
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-04-24 00:26, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > jakieś wystającej studzience.
    >
    > Stare Citroeny po awarii tego ich zawieszenia potrafiły osiąść zupełnie

    Tu jak już to opona będzie tarła o nadkole i kawałek błotnika.