  • 11. Data: 2009-10-07 12:58:23
    Temat: Re: pyt. do lakiernika - malowanie natryskowe na farbe proszkowa
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    >> hm.. widze ze jestes fachowcem.
    >> mieli racje ci co tu pisali.
    >> nie ma co..!
    >> http://www.mirka.com/abrasives
    >
    > brawo, znalazłeś google :)

    brawo, dowiedziales sie "fachowcu" co to Mirka.
    lepiej pozno niz wcale.

  • 12. Data: 2009-10-07 13:16:39
    Temat: Re: pyt. do lakiernika - malowanie natryskowe na farbe proszkowa [OT]
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 07.10.2009 Kefir <k...@r...pl> napisał/a:
    > Elou!
    > "zonda" <z...@n...pl> wrote in message

    > Uprasza sie o stosowanie Netykiety - jesli odnosisz sie do czyjegos tekstu,
    > pozostaw informaje o jego autorze.
    > Nie jestes ofiara mej wycieczki osobistej, po prostu osoby notorycznie nie
    > stosujace Netykiety juz "przywitaly sie z kolegami" (c) by Moumax czyli
    > wyladowaly w KF.

    W jakim Ty świecie żyjesz? KFem to mnie babcia za komuny straszyła. Nawet mój
    trzyletni syn lekceważąco pierdzi ogólnie w jego (KFa) kierunku.

    --
    THE LARCH
    :::::::::::::::: http://www.roczniak.net/ :::::::::::::::::::

  • 13. Data: 2009-10-07 13:18:24
    Od: Piotrek Roczniak <piotrek@oczniak.net>

    Dnia 07.10.2009 zonda <z...@n...pl> napisał/a:

    > brawo, dowiedziales sie "fachowcu" co to Mirka.
    > lepiej pozno niz wcale.

    Aleś go sprytnie podszedł! Jak tomilidżąs w ściganym.

    --
    Takiej władzy w naszych progach wszyscy chcielibyśmy podziękować,
    W kilku nie do końca pięknych słowach. Z wyrazami szczerej niewdzięczności,

  • 14. Data: 2009-10-11 17:01:07
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Piotrek Roczniak" <piotrek@oczniak.net> napisał w wiadomości

    > Aleś go sprytnie podszedł! Jak tomilidżąs w ściganym.

    bo widzisz.. to jest era internetu, zamiast wstukac 5 liter w google to
    trzeba komus pojechac bo nie poda na tacy