  • 1. Data: 2009-09-30 09:51:02
    Temat: Re: pyt. do lakiernika - malowanie natryskowe na farbe proszkowa
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "zonda" <z...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:h9vk2a$adu$1@mx1.internetia.pl...

    > Odbudowuje stary motocykl w ktorym kiedys rame pokryto lakierem
    > proszkowym. Chce ja odnowic poniewaz przez lata powloka zniszczyla sie.
    > Mam pytanie: czy na taka powierzchnie mozna nakladac pistoletem lakier
    > akrylowy i jesli tak, to jakiego powinienem uzyc podkladu?

    Prawidłowo rama w piasek, podkład epoksydowy w systemie mokro/mokro z
    lakierem akrylowym. Wszystkie materiały renomowanych firm, inaczej wyjdą
    cuda. Przestrzegaj również czasów odparowania, operacja możliwa tylko w
    sprawnej wentylacji.

    pozdrawiam

    --
    Arkadiusz Tarnowski
    Studio aerografu www.custompainting.pl

  • 3. Data: 2009-09-30 18:19:06
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

> [...]
    > lakierem akrylowym. Wszystkie materiały renomowanych firm, inaczej wyjdą
    > cuda. Przestrzegaj również czasów odparowania, operacja możliwa tylko w

    Dzieki za informacje.
    Czy nie ma innego rozwiazania niz piaskowanie? Nie mozna jej "klasycznie"
    zmatowic i nalozyc podklad epoksydowy?
    Hm.. jesli wolno zapytac, co sie stanie jesli bym tak postapil - zacznie sie
    wazyc?

    z.

  • 4. Data: 2009-09-30 18:51:33
    Od: Arni <a...@N...spam>

    zonda pisze:

    > Dzieki za informacje.
    > Czy nie ma innego rozwiazania niz piaskowanie? Nie mozna jej "klasycznie"
    > zmatowic i nalozyc podklad epoksydowy?

    można. Nawet bez podkładu o ile sie proszkowa nie łuszczy. I trzyma juz
    tak kilka lat

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 5. Data: 2009-10-01 09:17:06
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "Arni" <a...@N...spam> napisał w wiadomości

    > można. Nawet bez podkładu o ile sie proszkowa nie łuszczy. I trzyma juz
    > tak kilka lat

    Można, ale tj opisałem farba ma o wiele większą wytrzymałość. Jeśli chcesz
    matowić zaopatrz się w czerwone włokniny matujące.

    pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-10-01 22:13:29
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    > Jeśli chcesz matowić zaopatrz się w czerwone włokniny matujące.
    >
    > A mozesz mi podsunac jakis dobry namiar przez internet np na firme Mirka ?

    pytanie tylko jaka firme ma Mirek...

    dostaniesz je w kazdym sklepie lakierniczym albo wiekszym warsztacie

  • 7. Data: 2009-10-02 08:17:31
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

  • 8. Data: 2009-10-05 06:39:17
    Od: "zonda" <z...@n...pl>

    > pytanie tylko jaka firme ma Mirek...

    hm.. widze ze jestes fachowcem.
    mieli racje ci co tu pisali.
    nie ma co..!
    http://www.mirka.com/abrasives

    z.

  • 9. Data: 2009-10-05 09:59:15
    Od: "maverik" <b...@o...pl>

    Użytkownik "zonda" <z...@n...pl> napisał w wiadomości

    > hm.. widze ze jestes fachowcem.
    > mieli racje ci co tu pisali.
    > nie ma co..!
    > http://www.mirka.com/abrasives

    brawo, znalazłeś google :)

  • 10. Data: 2009-10-07 08:16:57
    Temat: Re: pyt. do lakiernika - malowanie natryskowe na farbe proszkowa [OT]
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "zonda" <z...@n...pl> wrote in message

    > hm.. widze ze jestes fachowcem.
    > mieli racje ci co tu pisali.
    > nie ma co..!
    > http://www.mirka.com/abrasives

    Uprasza sie o stosowanie Netykiety - jesli odnosisz sie do czyjegos tekstu,
    pozostaw informaje o jego autorze.
    Nie jestes ofiara mej wycieczki osobistej, po prostu osoby notorycznie nie
    stosujace Netykiety juz "przywitaly sie z kolegami" (c) by Moumax czyli
    wyladowaly w KF.

    weFAQ&v=qvj