  • 61. Data: 2013-10-24 21:17:45
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2013-10-24 21:00, Budzik pisze:

    > Bo?
    > np. dzis wyprzedzął mnie 200 mentrów przed krzyzówką, po wyprzedzeniu ostro
    > zahamowal a zaraz potem stalismy przd ta krzyzówką w mini korku.
    > Wytłumaczysz, po co?

    jeśli tak często ci się to zdarza to może za wolno ruszasz ze świateł
    albo po prostu jedziesz wolniej niż inni i nie chciał się za tobą
    ciągnąć? może tam nie ma gdzie wyprzedzać a chciał jechać szybciej? a
    może nie wie że za chwilę było by gdzie wyprzedzić? można sobie gdybać,
    powodów może być tysiąc...
    Jeśli wyprzedził cię przed krzyżówką na której i tak wiedziałeś że się
    zatrzymasz to co ci to przeszkadza? to że on bardziej zużywa swoje
    hamulce? bo przecież nie zmusił cię do nagłego hamowania, skoro i tak
    miałeś je wykonać?

    Łukasz

  • 62. Data: 2013-10-24 22:07:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 24 Oct 2013 18:40:29 +0200 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...

    > Ja współczuję, jeśli wyczytałeś że 70 w miejscu gdzie wszyscy jadą 80/90
    > nim nie jest.

    wskażesz choć jeden przypadek gdzie ktoś dostał manadat za jazdę 70
    zamiast 80?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 63. Data: 2013-10-24 22:14:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 24.10.2013 19:41, Marek Dyjor pisze:

    > źiółka przed wyjazdem, melisa powiedzmy...
    >

    > jak ktoś ma problemy emocjonalne i nie potrafi opanować agresji za
    > kierownicą to nie powinien siadać za kółkiem.

    Ale dlaczego do mnie o tym piszesz? To nie ja oślepiam, naciskam i
    zajeżdżam.

  • 64. Data: 2013-10-24 22:20:46
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "dddddddd" <f...@e...com> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > zatrzymasz to co ci to przeszkadza? to że on bardziej zużywa swoje
    > hamulce? bo przecież nie zmusił cię do nagłego hamowania, skoro i tak

    To ta jego jazda ekonomiczna.
    On się wlecze i uważa, że inni też powinni, bo jak nie to zakłócają mu jego
    tok wleczenia się.
    Musi użyć hamulców po wyprzedzeniu, a ten tryb poruszania się to wyklucza.

  • 65. Data: 2013-10-24 23:13:41
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    > O ile nie mają powodów.
    > Jeśli mają - to trzeba zacząć od usunięcia przyczyn, a nie skutków.

    Boże, Polska nigdy nie będzie normalnym krajem.

  • 66. Data: 2013-10-24 23:21:50
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2013-10-24 09:21, Uncle Pete pisze:
    > jedzie na moim zderzaku, ale wcale nie zamierza wyprzedzać. Ile razy na
    > przykład było, kiedy po wyprzedzeniu lewym pasem kolumny tirów i
    > pekaesów zjeżdżam na prawy pas, a tamten wcale nie przyspiesza,
    > utrudniając mi przy okazji wyprzedzenie kolejnych samochodów.

    Mógłbyś wyjaśnić, w jaki sposób ktoś jadący za tobą utrudnia ci
    wyprzedzenie? Nie potrafię sobie tego wyobrazić.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.avx.pl

  • 67. Data: 2013-10-25 06:19:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Uncle Pete" <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:l4c2ho$3ak$...@n...task.gda.pl...

    > Boże, Polska nigdy nie będzie normalnym krajem.

    Będzie, o ile wyeliminuje się z ruchu melepety.
    Jakoś w Niemczech na zwykłych drogach jest 100 km/h i wszyscy potrafią
    jechać 100 km/h, nie znajdują się indywidua które postanowiły sobie nagle
    pojechać 60 km/h, bo tak i już.

  • 68. Data: 2013-10-25 09:17:04
    Od: p...@g...com

    --Boże, Polska nigdy nie będzie normalnym krajem.

    nie odbieraj mi nadzieji :-)

    P.

  • 69. Data: 2013-10-25 10:30:55
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Osobnik posiadający mail e...@s...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Gratuluje, jeżeli z tego artykułu wyczytałes, ze 70 na 90 jest złamaniem
    > tego przepisu.

    Nie zawsze jest, tylko w pewnych określonych w tym artykule warunkach.

    > Nie pozostaje ci nic innego, niz dzwonic na policje w takich sytuacjach.

    Jadąc autem? Czy może mam się wcześniej zatrzymać i też utrudniać jazdę
    innym?

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 70. Data: 2013-10-25 10:33:16
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    > ja wiem jak zrozumiałem. Chciałbym, żebyś ty mi powiedział jak Ty
    > rozumiesz.

    Ja rozumiem ten przepis tak jak został sformułowany. Może po prostu Ty
    napisz czego w nim nie rozumiesz.

    Pozdrawiam
    Ergie