  • 121. Data: 2013-10-26 07:26:18
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > ROTFL
    > Przypominam. 200 metrow dalej zakorkowane skrzyzowanie.

    Ale on zapewne nie dogonił prowadzanej przez Ciebie kolumny 200 m przed
    skrzyżowaniem, co?

    > Do ile według ciebie powinienem na ttych 200 metrach przyspieszyc?

    Normalnie, 90 będzie ok. ;-)

  • 122. Data: 2013-10-26 11:32:20
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 26.10.2013 02:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Przypominam. 200 metrow dalej zakorkowane skrzyzowanie.
    > Do ile według ciebie powinienem na ttych 200 metrach przyspieszyc?

    Pewnie, zwłaszcza jak jest czerwone światło. Prawdziwi kierowcy nie
    jeżdżą płynnie i najlepiej jak zostawiają spaloną gumę przed linią
    zatrzymania.

  • 124. Data: 2013-10-26 12:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale on zapewne nie dogonił prowadzanej przez Ciebie kolumny 200 m przed
    > skrzyżowaniem, co?

    A kto powiedział ze kolumna była prowadzona przeze mnie?
    Przyhamowalem i zrobiłem mu w kolumnie miejsce bo by sie chyba w rowie po
    lewej stronie chował.
    Zreszta, 100 metrów wstecz jest rondo, potem co 150 metrów skrzyzowania,
    wczesniej zakret z ograniczoną widocznościa - nie ma sie za bardzo gdzie
    rozpedzac.

    > Normalnie, 90 będzie ok. ;-)

    Tak myslałem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Dyplomata potrafi powiedzieć "idź do diabła" w taki sposób,

  • 125. Data: 2013-10-26 12:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Tak, do skrzyżowania 200 m dalej też nie musisz jechać 200 km/h.
    >
    > (Czy teraz widzisz, jak pozostawianie zbędnych cytatów wpływa na wynik
    > Twojego przekazu).

    Nie widze. Ale widze, ze oczywiscie nie odpowiedziałes na pytanie.
    Wiec je powtórze - co rozumeisz przez normalne jechanie jezeli zjezdzam z
    gorki i widze 200 metrów dalej korek? Do jakiej predkosci powienienem sie
    rozpedzic, zakładajac, ze chwiel wczesniej wyjechałem z ronda i korek
    zobaczyłem jadąc 40km/h?

    > Widać był bardzo zdesperowany i co prawda przypadku nie widziałem, ale
    > czuję przez skórę, że Ty się do tego przyczyniłeś.
    > Może dojeżdżałeś do tego skrzyżowania na dobiegu od samego Factory?

    Widzisz, przekonanego nie przekonam.
    skoro ty wiesz najlepiej...

    > To w ramach zdrowego rozsądku zacznij naciskać ten gaz i nie zmuszaj
    > ludzi do wyprzedzania, gdy nie ma warunków.

    Nie ma sprawy, ja jezdze w miescie przy standardowym ograniczeniu wszedzie
    gdzie sie da 65-70 km/h wiec raczej naciskam.
    Ale chetnie sie czegos nowego dowiem.
    Jade od autostrady, dojezdzam do ronda przy faktory, przejezdzam je,
    praktycznie za 50 meteów widze ze jest korek, droga z gorki, jakeis 200
    metrów do korka. Do jakiej predkosci powinienem sie rozpedzic, wiedzac
    oczywiscie, ze kazde rozpedzanie bedzie skutkowało koniecznoscią
    gwałtowniejszego hamowania za kilka sekund? Do takiej zeby hamowanie
    powodowało pisk opon?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 123. Data: 2013-10-26 12:00:15
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > POlucja zupełnie nie jest zainteresowana takowymi przypadkami, krzaki i
    > suszarka wyczerpują jej spektrum możliwości , więc szybko nie zobaczysz.

    Znaczy nie odpowiedza na zapytanie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 126. Data: 2013-10-26 17:47:58
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:2...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Znaczy nie odpowiedza na zapytanie?

    Po próbie obrony Iskier, ich odpowiedzi są funta kłaków niewarte.

  • 127. Data: 2013-10-26 17:49:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > A kto powiedział ze kolumna była prowadzona przeze mnie?

    Takie moje domysły.

> [...]
    > Zreszta, 100 metrów wstecz jest rondo, potem co 150 metrów skrzyzowania,
    > wczesniej zakret z ograniczoną widocznościa - nie ma sie za bardzo gdzie

    Znam to miejsce, dlatego ciężko mi sobie wyobrazić wyprzedzanie tam na dzika
    bez powodu.

  • 128. Data: 2013-10-26 17:51:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Nie widze.

    No to przykro mi bardzo, do okulisty trza iść.
    Odpowiedziałeś nie na zdanie po którym umieściłeś odpowiedź.

    > Nie ma sprawy, ja jezdze w miescie przy standardowym ograniczeniu
    > wszedzie
    > gdzie sie da 65-70 km/h

    Wszędzie?
    No to właśnie o tym mówię, że masz zacząć naciskać ten gaz.

  • 129. Data: 2013-10-26 20:50:11
    Od: Uncle Pete <433koz_remove_it@remove_it_gmail.com>

    On 2013-10-24 23:21, Akarm wrote:

    > Mógłbyś wyjaśnić, w jaki sposób ktoś jadący za tobą utrudnia ci
    > wyprzedzenie? Nie potrafię sobie tego wyobrazić.

    Zjechałem na prawy, aby go przepuścić, ale gość nadal jedzie lewym z tą
    samą prekością. Cały czas mam z tyłu samochód przyklejony do lewego rogu
    mojego tylnego zderzaka.

  • 130. Data: 2013-10-26 20:55:50
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Uncle,

    Saturday, October 26, 2013, 8:50:11 PM, you wrote:

    > Zjechałem na prawy, aby go przepuścić, ale gość nadal jedzie lewym z tą
    > samą prekością. Cały czas mam z tyłu samochód przyklejony do lewego rogu
    > mojego tylnego zderzaka.

    Przyhamowujesz i sam siadasz mu na zderzaku. Nie pomaga? Zjeżdżasz na
    najbliższą stację benzynową/parking/cokolwiek na siusiu i masz
    pacjenta z głowy. Nadal nie pomogło- pacjent czekał na Ciebie za
    zakrętem? Zrób rachunek sumienia i pomyśl, komu się naraziłeś....

    --
    Best regards,
    RoMan