  • Data: 2013-10-29 19:44:56
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 29.10.2013 15:09, Ergie pisze:

    > Nie prawda.

    Piszesz także nieprawidłowo...

    A archiwum prawdę ci powie i się nie wykręcisz.

    > Strach przed utratą pracy w żaden sposób nie usprawiedliwia tego że ktoś
    > kto nie jest w stanie bezpiecznie prowadzić auta jedzie do pracy zamiast
    > do lekarza.

    Ależ jest, tylko nieco wolniej. I nie tobie, gimbusie pracą nieskalany,
    o tym decydować.

    [ciach]

    > Jasne :-)

    Jak Słońce.

    [ciach]

    > A jeśli tak zrobię to przestaniesz pisać bzdury? Bo jak nie to szkoda
    > dywanu.

    1. nie piszę bzdur
    2. wrzuć na jutuba

    > Normalnemu facetowi nie przyszło by do głowy nazywanie drugiego
    > panienką, ale już się nie tłumacz, nie trzeba :-)

    ROTFL

    A wyhamowanie do zera przed źle wyprofilowanym progiem zwalniającym to
    złamanie ewentualnego zakazu zatrzymywania.

    Opowiedz jeszcze coś zabawnego - może np. że 100-oktanowa benzyna jest
    mocniejsza od 95-oktanowej? ;)