  • Data: 2013-10-30 01:00:50
    Temat: Re: punkty za jazde na zderzaku i zajechanie drogi
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ergie" <e...@s...pl>

    > Dokładnie o tym mówi, tyle że w Polsce niestety jest półmartwy, ale już
    > np. we Włoszech gdzie policja jest wyczulona na utrudnianie jazdy można
    > za to beknąć kilka stówek EUR. Za jakiś czas u nas tez w końcu policja tez
    > kiedyś zrozumie że gdyby nie takie zawalidrogi to nie byłoby wyprzedzania
    > na trzeciego i zacznie intensywniej karać takich spowalniaczy.

    Wyprzedzam se kiedyś sznur samochodów. Pech, że ten, co jechał za
    zawalidrogą podjął w końcu próbę wyprzedzenia ładując mi się przed maskę i
    zmuszając do zwolnienia, ale że widząc mnie wycofał się to mogłem
    wyprzedzić. Tyle, że z tego zwolnienia, podczas wyprzedzania z naprzeciwka
    już ktoś zaczął nadjeżdżać tak, że nieco zbyt mało drogi było by nie
    wprowadzić lekkiego zamieszania. I słyszę na CB gadkę:
    - Na czołówkę jechał, na czołówkę !!!
    - Bo jak d...a jedziesz !