  • Data: 2013-12-27 21:44:07
    Temat: Re: punkty karne -baza
    Od: LEPEK <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-23 13:39, RadoslawF pisze:

    > Wszyscy starsi którzy ten nieprzydatny do niczego język
    > mieli w szkole.

    Może i zaliczam się do tych "starszych" (a na newsach to siedzą jacyś
    "młodzi"?), to jednak rosyjski miałem tylko na początku podstawówki.
    Potem była "pierestrojka". Jednak teraz tego żałuję i uczę się na
    bieżąco ze słuchu, czytanie cyrylicy idzie mi powoli, a jednak używać
    tego muszę, bo w mojej branży bez tego anu rusz - większość załóg
    statków pływających po Bałtyku to "amerykańce" :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm