  • Data: 2013-12-27 21:59:49
    Temat: Re: punkty karne -baza
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-12-27 21:48, LEPEK pisze:

    > Z mojego doświadczenia wynika, że praktycznie każdy, kto ma tam dostęp
    > do komputera ma dostęp do CEPiK, PESEL i innych.

    Nieprawda.

    > Byłem świadkiem
    > "towarzyskiego obśmiewania" zdjęć z paszportu, czy PJ i porównywania go
    > z jakimś innym.

    Byłeś świadkiem i nigdzie nie zgłosiłeś takiego nadużycia uprawnień?
    Biorąc pod uwagę to co do tej pory na ten temat tutaj nawypisywałeś,
    to jesteś delikatnie powiedziawszy *niekonsekwentny*.

    > Niby każde zapytanie do bazy powinno być uzasadnione,
    > ale przy takiej dużej ilości zapytań nikt tego tak na prawdę nie
    > sprawdza (chyba, że trzeba kogoś udupić, albo postraszyć).

    Śmiem twierdzić, że Twoje opowieści mogą być kolejna częścią
    "Opowieści z Narnii" (czy jak to się nazywało).