  • Data: 2013-12-23 14:34:07
    Temat: Re: punkty karne -baza
    Od: Megrims <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 12/22/2013 11:20 AM, robik wrote:
    > Obejrzałem w TVN Turbo program Uwaga pirat: zatrzymują ludzi i pytają
    > się ich czy mają punkty karne. No litości, to policja nie ma bazy punktów?!
    > To gdzie się to w takim razie sprawdza, ja pitole, ten kraj to naprawdę
    > dno. Nie wiem też po co od tych biednych kierowców chcą dowodu
    > osobistego, to jakieś dodatkowy dokument wymagany od kierowcy oprócz
    > prawa jazdy?

    Ludzie zatrzymani do kontroli dość często sa lekko zdenerwowani
    i przestraszeni. Wszystkie te komunikaty "Panie Jacku, Panie Krzysztofie
    itp",
    pytania "czy ma Pan punkty Panie Tomaszu", albo pytania o zawód mają
    na celu uspokojenie delikwenta, że niby taki policjant to miły człowiek itp.
    Ja wole, jak do mnie mówią po nazwisku Pani Iksiński np. Takie mówienie
    po imieniu poprzedzone "panie/pani" to wkurwia. Tak samo komunikują
    się telemarketerzy, którym trzeba mówić, że mają wypieralać w chuj.

    Jakakolwiek dyskusja z policjantami nie ma najmniejszego sensu,
    chociażby z tego powodu:

    http://ifutures.pl/policyjne-testy-odrzucaj-kandydat
    ow-wysokim-t922.html

    Lepiej niech trzymają gębę na kłódkę, robią swoje i nie marnują czasu
    osoby zatrzymanej.