-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
From: "pm" <x...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: puknięcie - próba naciągactwa?
Date: Sat, 28 May 2011 12:12:28 +0200
Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
Lines: 45
Message-ID: <irqhqj$m9p$1@news.net.icm.edu.pl>
References: <irj9j7$nds$1@news.onet.pl><irjfa4$tvv$1@cougar.axelspringer.pl>
<irjgoq$lsr$1@news.onet.pl><irjk8v$pte$1@news.net.icm.edu.pl><4ddd83b8$0$2458$65785112@news.neostrada.pl><irl0kf$1tb$1@mx1.internetia.pl><4dde0b64$0$2461$65785112@news.neostrada.pl><irl3pi$jr0$1@mx1.internetia.pl><4dde1386$0$2461$65785112@news.neostrada.pl><irl6p7$48l$1@mx1.internetia.pl><4dde1dee$0$2461$65785112@news.neostrada.pl><irl7na$nlf$1@mx1.internetia.pl><4dde222b$0$2461$65785112@news.neostrada.pl><irle9m$9ro$1@mx1.internetia.pl>
<4ddf7e9b$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: d194-105.icpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1306577555 22841 109.173.194.105 (28 May 2011 10:12:35
GMT)
X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 28 May 2011 10:12:35 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4ddf7e9b$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2371901
[ ukryj nagłówki ]>> ma, skoro przed szkodą cos miało wartośc 0 to ubezpiueczyciel nie
>> wypłacając nic doprowadził twoja własność do stanu przed szkodą. pewnie
>> lepiej byś sie poczuł jakbyś dostał wpłate: "doprowadzenie zderzaka do
>> stanu z przed zdarzenia 0zł + 23% vat =0zł."
>
> Po pierwsze porysowany błotnik czy zderzak nie ma wartości "zero".
> Sprawdź na Allegro. Po drugie ubezpieczyciel ma wypłacić odszkodowanie
> pozwalające doprowadzić auto do stanu nie gorszego, niż przed szkodą, co
> nie musi mieć bezpośredniego związku z rynkową wartością jakiegoś
> elementu.
zgoda, fajny wywód tylko nie na temat.
0 (zerową) wartość to ma uszkodzony lakier na istniejącym w samochodzie
błotniku/zderzaku (w każdym razie elemencie którego się nie wymienia, i o
tym od początku piszę.
> W aucie są części, których w praktyce nie da się sprzedać osobno (nie ma
> na nie popytu, czyli mają wartość "zero"), są też takie, których
> odsprzedawać nie wolno. Czyli co, zgodnie z Twoją głupawą teorią tych
> części w ogóle nie trzeba naprawiać?
po pierwsze to nie teoria tylko przykład z życia
po dwa "głupawa teoria" to będzie jak wykażesz jakiś błąd logiczny
po trzy znowu nie na temat
interesuje mnie cena zakupu części (lub odtworzenia stanu sprzed), a nie
sprzedaży
>> ok tu tkwi bład, spróbuj mi udowodnić, że stan sie pogorszył, wtedy
>> sprawa będzie jasna.
>
> Skoro jest dodatkowa rysa, to stan jest gorszy, bo każda rysa to
> dodatkowe uszkodzenie.
>
ktoś tu już pytał
czy malujesz cały element czy każdą ryskę.
podobnie nie możesz być martwy w połowie.
Wiadomo że każdy woli mieć 1 rysę niż 2
albo boczną szybę pękniętą niż wybitą
Czyli uznaję, że samochód z jedną rysą jest obiektywnie więcej wart niż z
wieloma, tym niemniej jeżeli masz zamiar go polakierować to kolejne rysy nic
nie wnoszą.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.05.11 12:44 pm
Najnowsze wątki z tej grupy
- Zakaz wjazdu
- Nie zawsze wchodzi jedynka
- Samochody na wodę
- miszczowie parkowania
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Re: Dlaczego tak odstają od Tesli?
- Tesla na złom
- Nie matura lecz chęć szczera ...
- Najlepszy akumulator 12V
- Przednich p-mgielnych nie wolno bez mgły
- silnik-chwilówka
- kraje nieprzyjazne samochodom
- parking Auchan
- przegląd za mną
Najnowsze wątki
- 2025-03-22 Warszawa => Operations Support Systems (OSS) Team Leader <=
- 2025-03-22 Warszawa => Scrum Master <=
- 2025-03-22 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2025-03-22 Warszawa => BI Developer / Analityk BI <=
- 2025-03-22 Warszawa => IT Recruiter <=
- 2025-03-21 Zakaz wjazdu
- 2025-03-21 Nie zawsze wchodzi jedynka
- 2025-03-21 Samochody na wodę
- 2025-03-20 miszczowie parkowania
- 2025-03-20 "Wuj dobra rada" z KDAB rozważa: Choosing the Right Programming Language for Your Embedded Linux Device
- 2025-03-21 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-21 Warszawa => Strategic Account Manager <=
- 2025-03-21 Wrocław => SOC Tech Leader <=
- 2025-03-21 Szczecin => Key Account Manager IT <=
- 2025-03-21 Ostrów Wielkopolski => Konsultant Wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Ksi