eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypuknięcie - próba naciągactwa? › Re: puknięcie - próba naciągactwa?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "pm" <x...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: puknięcie - próba naciągactwa?
    Date: Sat, 28 May 2011 12:12:28 +0200
    Organization: Dzial Sieciowy ICM, Uniwersytet Warszawski
    Lines: 45
    Message-ID: <irqhqj$m9p$1@news.net.icm.edu.pl>
    References: <irj9j7$nds$1@news.onet.pl><irjfa4$tvv$1@cougar.axelspringer.pl>
    <irjgoq$lsr$1@news.onet.pl><irjk8v$pte$1@news.net.icm.edu.pl><4ddd83b8$0$2458$65785112@news.neostrada.pl><irl0kf$1tb$1@mx1.internetia.pl><4dde0b64$0$2461$65785112@news.neostrada.pl><irl3pi$jr0$1@mx1.internetia.pl><4dde1386$0$2461$65785112@news.neostrada.pl><irl6p7$48l$1@mx1.internetia.pl><4dde1dee$0$2461$65785112@news.neostrada.pl><irl7na$nlf$1@mx1.internetia.pl><4dde222b$0$2461$65785112@news.neostrada.pl><irle9m$9ro$1@mx1.internetia.pl>
    <4ddf7e9b$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: d194-105.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.net.icm.edu.pl 1306577555 22841 109.173.194.105 (28 May 2011 10:12:35
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...net.icm.edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 28 May 2011 10:12:35 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <4ddf7e9b$0$2437$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 14.0.8089.726
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V14.0.8089.726
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2371901
    [ ukryj nagłówki ]

    >> ma, skoro przed szkodą cos miało wartośc 0 to ubezpiueczyciel nie
    >> wypłacając nic doprowadził twoja własność do stanu przed szkodą. pewnie
    >> lepiej byś sie poczuł jakbyś dostał wpłate: "doprowadzenie zderzaka do
    >> stanu z przed zdarzenia 0zł + 23% vat =0zł."
    >
    > Po pierwsze porysowany błotnik czy zderzak nie ma wartości "zero".
    > Sprawdź na Allegro. Po drugie ubezpieczyciel ma wypłacić odszkodowanie
    > pozwalające doprowadzić auto do stanu nie gorszego, niż przed szkodą, co
    > nie musi mieć bezpośredniego związku z rynkową wartością jakiegoś
    > elementu.

    zgoda, fajny wywód tylko nie na temat.
    0 (zerową) wartość to ma uszkodzony lakier na istniejącym w samochodzie
    błotniku/zderzaku (w każdym razie elemencie którego się nie wymienia, i o
    tym od początku piszę.

    > W aucie są części, których w praktyce nie da się sprzedać osobno (nie ma
    > na nie popytu, czyli mają wartość "zero"), są też takie, których
    > odsprzedawać nie wolno. Czyli co, zgodnie z Twoją głupawą teorią tych
    > części w ogóle nie trzeba naprawiać?

    po pierwsze to nie teoria tylko przykład z życia
    po dwa "głupawa teoria" to będzie jak wykażesz jakiś błąd logiczny
    po trzy znowu nie na temat
    interesuje mnie cena zakupu części (lub odtworzenia stanu sprzed), a nie
    sprzedaży

    >> ok tu tkwi bład, spróbuj mi udowodnić, że stan sie pogorszył, wtedy
    >> sprawa będzie jasna.
    >
    > Skoro jest dodatkowa rysa, to stan jest gorszy, bo każda rysa to
    > dodatkowe uszkodzenie.
    >
    ktoś tu już pytał
    czy malujesz cały element czy każdą ryskę.
    podobnie nie możesz być martwy w połowie.

    Wiadomo że każdy woli mieć 1 rysę niż 2
    albo boczną szybę pękniętą niż wybitą
    Czyli uznaję, że samochód z jedną rysą jest obiektywnie więcej wart niż z
    wieloma, tym niemniej jeżeli masz zamiar go polakierować to kolejne rysy nic
    nie wnoszą.



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 28.05.11 12:44 pm

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: