  • 1. Data: 2010-04-17 13:52:15
    Temat: ptrzekładnia kierownicy volvo 945
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    potrzebuję kupić przekładnię kierownicy do Volvo 945.W internecie
    znalazłem takową firmy Lauber. Czy ktoś miał doczynienia z wyrobami
    tej firmy ew. nawet z przekładniami tego producenta. Oto link do
    sprzedawcy:

    http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=967775785

  • 2. Data: 2010-04-17 14:00:28
    Temat: Re: ptrzekładnia kierownicy volvo 945
    Od: RadekNet <r...@r...com>

    tadek pisze:
> [...]
    > znalazłem takową firmy Lauber. Czy ktoś miał doczynienia z wyrobami
    > tej firmy ew. nawet z przekładniami tego producenta. Oto link do

    A musi byc nowa?

    --
    Radek Wrodarczyk
    www.rejsy-czartery.com

  • 3. Data: 2010-04-17 14:20:54
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 17 Kwi, 14:00, RadekNet <r...@r...com> wrote:

    > A musi byc nowa?
    >
    > --
    > Radek Wrodarczykwww.rejsy-czartery.com

    Musi. Kupiłem używaną okazała się takim samym g... jak oryginalna
    zepsuta. Zacząłem od regeneracji ale wystarczało to na 2 lata. Wydałem
    już na regenerację więcej kasy niż bym kupił nową w ASO a volvo nie
    jest tanie w serwisie. Ostatnio po niespełna roku od regeneracji na ul
    Przędzalnianej w Łodzi ponownie zaczęła cieknąć. Gwarancja co prawda
    na rok ALE nie obejmuje montażu i demontażu oraz wpisali mi usunięcie
    luzów /nie zwróciłem uwagi/ i teraz nie chcą uznać reklamacji. Zresztą
    dojrzałem do zakupu nowej /zamiennika/

  • 4. Data: 2010-04-17 14:34:09
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 17 Apr 2010 04:52:15 -0700 (PDT), tadek napisał(a):

> [...]
    > znalazłem takową firmy Lauber. Czy ktoś miał doczynienia z wyrobami
    > tej firmy ew. nawet z przekładniami tego producenta. Oto link do

    Z samym lauberem nie miałem, ale z tego co wiem, to taka firma ktora
    regeneruje co się tylko da (rozruszniki, przekładnie, itp.). Przejdź się do
    najbliższego InterCars-u i zapytaj za ile by Ci sprzedali taką przekładnie
    gdy oddasz im Twoją, zużytą. Będziesz zaskoczony :)

    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]

  • 5. Data: 2010-04-20 11:07:52
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 17 Kwi, 14:34, Adam Franik <n...@p...pl> wrote:

> [...]
    > najbliższego InterCars-u i zapytaj za ile by Ci sprzedali taką przekładnie
    > gdy oddasz im Twoją, zużytą. Będziesz zaskoczony :)

    dziękuje. W Inter carsie są też zresztą Laubera i tańsze niż w
    internecie.

  • 6. Data: 2010-04-22 20:39:22
    Od: Adam Franik <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 20 Apr 2010 02:07:52 -0700 (PDT), tadek napisał(a):

    > dziękuje. W Inter carsie są też zresztą Laubera i tańsze niż w
    > internecie.

    Ale ja o tym wiem :) Nie ez pwoodu to zasugerowałem :)

    --
    pozdrawiam,
    Adam F. & A3 TDI [SG][SWD]