eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypsychoza diesliRe: psychoza diesli
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.157.25.139.242
    !not-for-mail
    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: psychoza diesli
    Date: Fri, 23 Feb 2024 13:22:37 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <jo1f5j87ncsi$.vgdiwoazq2xe$.dlg@40tude.net>
    References: <X...@1...0.0.1>
    <1...@4...net>
    <uqkmhv$po1$1$Cav@news.chmurka.net>
    <X...@1...0.0.1>
    <uquqpj$taa$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <uqv795$taa$2$Cav@news.chmurka.net>
    <1n7e9d0y90p17.gw9rurlgt7fp$.dlg@40tude.net>
    <uqva26$ta9$1$Cav@news.chmurka.net>
    <u...@4...net>
    <ur1i1b$jhh$1$Cav@news.chmurka.net>
    <12e0gj2hwsnpl$.dm1d6fcb9pp7$.dlg@40tude.net>
    <ur1rfo$jhg$1$Cav@news.chmurka.net>
    <boi2msj5toiw.3u65j8cgn4x9$.dlg@40tude.net>
    <ur1sv9$jhh$2$Cav@news.chmurka.net>
    <496txmozi51b$.1ahivas7w0bbe$.dlg@40tude.net>
    <ur46ak$v75$2$Cav@news.chmurka.net>
    <10dpmq52g5dim$.1f7hwybw9je1v.dlg@40tude.net>
    <ur7834$cj6$2$Cav@news.chmurka.net>
    <mo16tzzu1kdy.exedapgcf6tq$.dlg@40tude.net>
    <ur7u98$43t$1$Cav@news.chmurka.net>
    NNTP-Posting-Host: 157.25.139.242
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="jfoxwr";
    posting-host="157.25.139.242"; logging-data="6438";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1
    Cancel-Lock: sha1:pDfHJ0fZiMjyHzP5xkRwK1n80V4=
    sha256:7RgehXyoMHqd70eS2Sd4UQJDhd54h+GBFEKVD4OCbrs=
    sha1:ZLpdkvgciBPxzrJNw3hA31zJTeo=
    sha256:tb3gq8DSIO1PI2hRznPnft6W+JmyxiInOk1LsxB7nRY=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2719613
    [ ukryj nagłówki ]

    On Thu, 22 Feb 2024 17:55:03 +0100, Cavallino wrote:
    > W dniu 22-02-2024 o 15:16, J.F pisze:
    >> On Thu, 22 Feb 2024 11:36:18 +0100, Cavallino wrote:
    >>> W dniu 22-02-2024 o 11:22, J.F pisze:
    >>>>> Czyli próbujesz rozpocząć "dyskusję" o Twoich fantasmagoriach.
    >>>>> To się leczy.
    >>>>
    >>>> Aby na pewno?
    >>>
    >>> Spytaj psychiatry, raczej coś poradzi.
    >>>
    >>>> Bo cos mi się przypomniało ... a jak to jest z holowaniem BEV?
    >>>> Jak ci np prądu zabraknie ? :-)
    >>>
    >>> A co ma być?
    >>> Naładuje się w trakcie holowania.
    >>
    >> Niby mógłby, standardowa rekuperacja ... ale prądu musi byc na tyle
    >> duzo, zeby komputer sterujący ruszył :-)
    >
    > ROTFL !!!
    > Znowu dokonujesz jakichś durnych wymysłów, na podstawie swojej totalnej
    > niewiedzy.
    >
    > Komputer sterujący jest zasilany z baterii 12V, więc ładowanie nie jest
    > mu do niczego potrzebne.

    Jakby to sie nie zdarzało rozładowanie i tej bateryjki.
    Czy nie pisałeś o tym niedawno?

    > A i baterie trakcyjne nie pozwolą się rozładować do zera bezwzględnego,
    > więc zawsze jakiś prąd mają, jeśli o to Ci chodziło.

    Kiedys jednak zabraknie.
    Wyjedziesz na miesiąc/dwa/trzy ... i laweta?

    >> Ale ... o ile pamietam, to jest jakas skomplikowana procedura, aby
    >> takie auto móc holować. Przynajmniej w niektórych modelach.
    >
    > Tak, taka sama jak w ice, trzeba odblokować automatyczną skrzynię. ;-)
    > Ale co Ty możesz o tym wiedzieć na podstawie doświadczeń ze złomami z
    > manualem.

    Tak jest - jeżdzę ze złomami z manualem, wiec nie znam problemów
    automatów :-)

    Aczkolwiek owszem - czasem w korku narzekam na to wajchowanie ...

    >>>>>> to pojazd powinien przypominać, ze czas na nią, nieprawdaż ? :-P
    >>>>> Gdyby przewidziano to na etapie jego konstruowania, to nie groziłby,
    >>>>> nieprawdaż?
    >>>> Czyli jak - to była akcja nieplanowana?
    >>> A co myślałeś?
    >>
    >> I kazali za nią zapłacic?
    >> Czy Tobie nie kazali, a inny producent/model traktuje to jako płyn
    >> eksploatacyjny - rok, i do wymiany :-P
    >
    > To właśnie mój model.
    > Tyle że się na kampanię załapał, więc pierwszy raz mi się udało za friko.
    > Ale po kolejnych 60 kkm już nie będzie zmiłuj.

    No coz - rzadziej niz olej, częsciej niz pasek rozrządu.

    > Tyle że nie ma o co kruszyć kopii, bo to i tak wyjdzie taniej niż zwykły
    > przegląd np w kompaktowej Toyocie.

    Ale pytanie co będzie, jak na ten przegląd nie pojedziesz.
    Minie 60kkm, 70, 80, 90 ...

    >> No ale jak płyn sie skiepści, stosowne ostrzezenie wyskoczy ...
    >
    > Nie wyskoczy, bo nic tego nie bada.
    > A płyn możesz sobie wlać jakikolwiek, nawet norm nie musi spełniać.

    Sie g* znasz na elekrykach :-)

    https://www.youtube.com/watch?v=ZZU7Ik9lQSg

    No ale pytanie jest inne - ostrzezenie sie wyswietliło, cos wykryl ...
    pytanie jak dlugo pozwoli jechac.


    Jade ja sobie kiedys benzyniakiem, w miare nowym, nagle sie zapala
    "check engine" ... i ch* wie dlaczego. Auto jedzie jak jechało,
    żadnych złych objawów nie widać, tylko ta lampka ..
    Tak troche w ciemno olej sprawdzam ... bingo - za niski poziom.

    co komputer mierzył ... trudno powiedziec ... poziom oleju?
    W czasie jazdy? Szybkiej jazdy ...


    Ale mówisz, ze w elektrykach inne zwyczaje ? :-)


    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: