  • Data: 2010-09-15 19:22:37
    Temat: Re: przyziemienie :(
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisal:
    > wg eurotaxu stoi 16tys ten rocznik?czy ta kwota  i zostawiają
    > gruz?Napisz dokladniej.

    Wg eurotaxu stoi 20.152zł, a te 16 to z jakiegoś ich wyliczenia, a na dodatek to
    8 tyś od nich, a drugie 8 za zlom, dla kupca, ktorego mi moga podeslac.
    Dodatkowo inna ubezpieczalnia, wyliczyla mi na 19.925zl, co tez jest wyzsze i
    jeszcze do przyjecia, ale za te 16 to se chyba rower kupie :-///
    Wiem, ze moge nie oddawac zlomu i sprzedawac na czesci, ale po pierwsze nie mam
    zamiaru bawic sie z kazda srubka na allegro, a po drugie jeszcze cos pourywam
    przy demontowaniu, bo sie na tym nie znam, wiec wole sprzedac tak jak stoi(lezy).

    Koczis