  • Data: 2010-09-12 20:23:35
    Temat: Re: przyziemienie :(
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tomek napisal:
    > Gdzie dokładnie Cię trafiło?blisko domu?Widziałem w środę leżącą
    > samotnie klamkę w alejach przy Ryżowej
    > Może odszkodowanie Ci humor poprawi:-)

    Ja mialem przygode w miejscowaosci Rusiec pod Nadarzynem, a ta klamka to z Hondy
    CBR600RR, z tego samego dnia. Nie bylo swiatel na tym skrzyzowaniu i wlasnie
    kierowca hondy przywalil w auto. Nie wiem jak bylo dokladnie, ale kierowca lezal
    na ulicy i bylo sporo osob, ktore sie nim zajmowaly. Mam jadzieje, ze tak jak mi
    nic mu sie nie stalo, ale chyba bylo inaczej, bo nie wstal, tylko lezal na ulicy
    przykryty kocem :( a ja wlasnie jechal na badania do szpitala, aby sie przebadac
    po wypadku.
    Co do odszkodowania, to zobaczymy, na razie juz sie rozgladam za nowym
    nabytkiem, ale nie wiem ile dostane odszkodowania, wiec nie wiem na co wystarczy.

    Pozdro
    Koczis