  • 1. Data: 2012-10-12 01:10:33
    Temat: przymierzam się do zakupu dysku SSD
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    wytypowałem 4 i nie wiem który wybrać
    przy vortexach nie ma nigdzie napisane ile ma cache
    a to wiadomo najistotniejszy element
    więc jak nie ma to wybiorę samsunga

    ocz vertex 2 120GB ok. 300zł
    ocz vertex 3 120GB ok. 350zł
    ocz vertex 4 120GB ok. 400zł
    samsung 830 128GB ok. 400zł

    mam płytę główną:
    http://www.msi.com/product/mb/P31-Neo.html#/?div=Det
    ail
    4 SATAII ports with transfer rate up to 3Gb/s.

    erator/

  • 2. Data: 2012-10-12 08:42:45
    Temat: Re: przymierzam się do zakupu dysku SSD
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    zlotowinfo nabazgrał(a):

    > ocz vertex 4 120GB ok. 400zł
    > samsung 830 128GB ok. 400zł

    Oba tak samo szybkie i tak samo na razie niezawodne.
    Do tych dwóch dodał bym jeszcze Intel 520 tylko cena troszkę wyższa ale za
    to stabilne jak skała.

    Tak z ciekawości skąd masz takie cny bo to chyba netto a nie brutto :)

  • 3. Data: 2012-10-12 09:47:11
    Od: "R.e.m.e.K" <g...@d...null>

    Dnia Fri, 12 Oct 2012 08:42:45 +0200, Chris napisał(a):

    > Oba tak samo szybkie i tak samo na razie niezawodne.
    > Do tych dwóch dodał bym jeszcze Intel 520 tylko cena troszkę wyższa ale za
    > to stabilne jak skała.

    Warto jeszcze wziac pod uwage ze do samsunga dostanie pelna wersje Norton
    Ghosta warta okolo 100 pln oraz, jesli wezmie wersje laptopowa, dostanie
    przejsciowke sata<->usb.

    --
    pozdro
    R.e.m.e.K

  • 4. Data: 2012-10-12 09:50:27
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-10-12 09:47, R.e.m.e.K pisze:

    > Warto jeszcze wziac pod uwage ze do samsunga dostanie pelna wersje Norton
    > Ghosta warta okolo 100 pln oraz, jesli wezmie wersje laptopowa, dostanie
    > przejsciowke sata<->usb.

    Dokładnie.
    Ja bym doradzał Samsunga.

    --
    ?(?.?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2012-10-12 09:59:49
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Tak z ciekawości skąd masz takie cny bo to chyba netto a nie brutto :)

    to ceny brutto i ze tak powiem 'zwykle' jak sie popatrzy za granica to
    i taniej moze byc, samsung jest do dostania za 73 funty

    http://www.hotukdeals.com/deals/samsung-128gb-ssd-83
    0-series-72-99-delivered-expansys-1329128

    samsung wlasnie wypuscil serie 840 (ma byc w sprzedazy za mniej niz dwa
    tygodnie) wiec za pare dni moga sie zdazyc wyprzedaze 830

  • 6. Data: 2012-10-12 23:04:33
    Od: Mr Misio <m...@g...pl>

    Użytkownik zlotowinfo napisał:

    > ocz vertex 4 120GB ok. 400zł

    Kupilem wlasnie dzis ten dysk za 360 pln. (KR).
    Zobaczymy :)
    Wg opisu wolniejszy niz 3, ale nie ma to krytycznego znaczenia. Chce
    jeden komp z XP przyspieszyc, a ze systemowy tam zajmuje mniej niz 80GB
    a SSD ma 128 to sie zmiesci.

    Tak, wiem, TRIM TRIM TRIM na XP nie ma.

    Trudno ;)

    Inny PC na XP chodzi juz ponad pol roku na SSD Agility3 60GB (ech,
    zaplacilem za niego 600 pln wtedy). I poki co dziala dobrze :)

    Gdzieś mam zapisane, ze mozna TRIM zrobic z LIVE CD Linuxa.... ;)

  • 7. Data: 2012-10-13 17:16:22
    Od: Jarosław Kłopotek <j...@i...pl>

    Ja ze swojej strony mogę polecić OCZ Agility 3 - wersja 60GB.

    > Warto jeszcze wziac pod uwage ze do samsunga dostanie pelna wersje Norton
    > Ghosta warta okolo 100 pln oraz, jesli wezmie wersje laptopowa, dostanie
    > przejsciowke sata<->usb.

    Po co komu Ghost jak jest darmowa CloneZilla?;)

  • 8. Data: 2012-10-15 22:48:39
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-10-12 08:42, Chris pisze:
    > zlotowinfo nabazgrał(a):

    > Oba tak samo szybkie i tak samo na razie niezawodne.

    Cofam swoje słowa, widać człowiek uczy się całe życie :)

    Vertex działa full speed do 50% zapełnienia dysku potem przechodzi w
    tryb storage i zwalnia masakrycznie.

    Na dzień dzisiejszy tylko Samsung albo Intel.

    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 9. Data: 2012-10-16 10:04:09
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...de> napisał w wiadomości

    > Cofam swoje słowa, widać człowiek uczy się całe życie :)
    >
    > Vertex działa full speed do 50% zapełnienia dysku potem przechodzi w tryb
    > storage i zwalnia masakrycznie.
    >
    > Na dzień dzisiejszy tylko Samsung albo Intel.

    no cóż zaskoczyłeś mnie
    o co w trybie storage chodzi, o tak samo sobie zwalnia, dziwne
    może masz masz możliwość wyłączenia

    erator/

  • 10. Data: 2012-10-16 10:06:47
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    zlotowinfo nabazgrał(a):

    > no cóż zaskoczyłeś mnie
    > o co w trybie storage chodzi, o tak samo sobie zwalnia, dziwne
    > może masz masz możliwość wyłączenia

    Zobacz testy ... pierwszy test przy dysku pustym gdzie masz dysk osąga full
    speed, z drugim teście dysk został zapełniony w 53.7% i wyniki testu są
    fatalne ...

    http://www.xbitlabs.com/articles/storage/display/ocz
    -vertex-4-128gb-256gb_8.html