  • 11. Data: 2014-11-14 21:33:11
    Temat: Re: przyłączacie się ?
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    "badworm"
    > Akurat to ostatnie okazało się kaczką dziennikarską

    Chyba jednak nie.
    http://www.tvp.info/17655205/dowodca-szwedzkich-sil-
    zbrojnych-mamy-dowody-ze-to-byl-obcy-okret-podwodny

    Robert

  • 12. Data: 2014-11-14 21:40:31
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    ja osobiście może (na razie) nie przyłączam, ale doceniam i popieram.

    "oficjalnej władzy" ufam mniej niż podejrzanie wyglądającemu menelowi,
    który prosi o "złotóweczkę na bułeczkę".

  • 13. Data: 2014-11-14 22:14:29
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    fifak pisze:

> [...]
    j%C4%85drowej_w_Czarnobylu

    > tyle że biegałem po polu i łykałem lugole
    >
    > ale przed czym to ma chronić?
    >

    > przecież jak jakaś elektrownia wyrąbie to podadzą w TV

    Pewny jesteś że podadzą? A jeśli tak to z jakim opóźnieniem.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 14. Data: 2014-11-14 22:56:31
    Od: Dupek Żołędas <s...@g...com>

    W dniu 14-11-14 21:40, sundayman pisze:
    > ja osobiście może (na razie) nie przyłączam, ale doceniam i popieram.
    >
    > "oficjalnej władzy" ufam mniej niż podejrzanie wyglądającemu menelowi,
    > który prosi o "złotóweczkę na bułeczkę".
    No to już się kwalifikuje z paragrafu.
    Umiłowani Przywódcy nieba chcą przychylić , a tu jakaś menda ma
    wątpliwości (w roli wątpiącej mendy sunday).
    Tegom się po koledze nie spodziewał.
    Takeśmy sobie tutaj od czasu do czasu apolitycznie technicznie posuwali,
    a tu taki despekt.
    Poprawcie się kolego sunday, bo wam urząd skarbowy przyśle dopłatę od
    zwątpienia z karnymi odsetkyma za 10 już lat wstecz,bo wy już tak od
    dawna wątpicie.

    pzdr.

    z.

  • 15. Data: 2014-11-14 23:13:29
    Od: s...@g...com

    użytkownik fifak napisał:

    > tyle że biegałem po polu i łykałem lugole
    >
    > ale przed czym to ma chronić?

    Przed radioaktywnymi rybami z okolic ostatniej katastrofy:)

  • 16. Data: 2014-11-15 03:51:00
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Poprawcie się kolego sunday, bo wam urząd skarbowy przyśle dopłatę od
    > zwątpienia z karnymi odsetkyma za 10 już lat wstecz,bo wy już tak od
    > dawna wątpicie.

    No co wy, na żartach się wicie nie rozumicie ??
    Przecie ja tak dla jaj żem napisał.
    Gdzie bym tak śmiał się śmiać z władzuchny kochanej !

  • 17. Data: 2014-11-15 10:36:54
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > O promieniowanie z hipotetycznego drugiego Czarnobyla to bym się nie bał
    > - przecież to Polacy jako jedni z pierwszych zorientowali się, że coś
    > pierdykło i zarządzili akcję profilaktyczną.

    O ile pamiętam to akcja profilaktyczna dotyczyła przede wszystkim krewnych i
    znajomych królika bez rozgłosu.
    P.G.

  • 18. Data: 2014-11-15 15:48:16
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2014-11-15 10:36, Piotr Gałka pisze:

    > Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > O ile pamiętam to akcja profilaktyczna dotyczyła przede wszystkim
    > krewnych i znajomych królika bez rozgłosu.
    > P.G.
    Zależy co uważasz za akcję profilaktyczna. Moja córka w przedszkolu była
    pojona jodyną.

  • 19. Data: 2014-11-15 16:09:25
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Andrzej" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zależy co uważasz za akcję profilaktyczna. Moja córka w przedszkolu była
    > pojona jodyną.

    Miałem na myśli budzenie w środku nocy swoich (czyli krewnych i znajomych
    królika) dzieci i pojenie ich tym, co umyślny przed chwilą przywiózł.
    Reszta dowiedziała się chyba ze dwa dni później.

    Nie jestem absolutnie tego pewien, ale chyba jak się dowiedziałem to nie
    zastanawiałem się co ja wczoraj robiłem tylko co ja przez ostatnie 2, może 3
    dni robiłem (w sensie ile przebywałem pod gołym niebem).
    P.G.

  • 20. Data: 2014-11-15 16:10:08
    Od: s...@g...com

    użytkownik Piotr Gałka napisał:

    > O ile pamiętam to akcja profilaktyczna dotyczyła przede wszystkim krewnych i
    > znajomych królika bez rozgłosu.
    > P.G.

    Kiedys mowili ze tam przez 600 lat nic nie bedzie, teraz mowia
    dokladnie co innego, tj. pojawily sie gatunki ktorych nie widziano
    od dziesiecioleci, powod? Z okolicy wysiedlono mieszkancow
    co skutkuje pieknym rezerwatem.