eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipInfo z UKERe: przykład praktyczny :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    s.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for
    -mail
    From: Icek <i...@d...pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: przykład praktyczny :)
    Date: Mon, 07 Mar 2011 14:28:02 +0100
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 29
    Message-ID: <il2mie$5jk$2@node2.news.atman.pl>
    References: <f...@u...googlegroups.com>
    <il0r8p$l2u$1@inews.gazeta.pl> <il25am$k59$1@node2.news.atman.pl>
    <il2ejh$l5b$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: host68.216.146.194.generacja.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1299504526 5748 194.146.216.68 (7 Mar 2011 13:28:46 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 7 Mar 2011 13:28:46 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; pl; rv:1.9.2.13) Gecko/20101207
    Thunderbird/3.1.7
    In-Reply-To: <il2ejh$l5b$1@inews.gazeta.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:94193
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2011-03-07 12:13, crazy bejbi pisze:
    > W dniu 2011-03-07 09:33, Icek pisze:
    >
    >> polityka jakości to każdego kwestia indywidualna. U nas serwis niestety
    >> pracuje także w niedziele i jak trzeba to naprawia.
    >
    > oczywiście - u mnie też, tylko, że co innego naprawiać w sensie wymienić
    > sprzęt, a co innego naprawiać w sensie - zmienić zupełnie dojście do
    > budynku.
    >
    >> 37 osób to na tyle dużo, że naprawę się przeprowadza. Ale tak jak
    >
    > dokładnie tak ! 37 osób to dużo w jednym bloku. Tylko naprawę można
    > robić, ale nie przebudować sieć i podłączać np. radio w północy :)
    > wymiana połączenia z samego rana następnego dnia (nawet gdyby to była
    > niedziela - ale jest dzień)

    tak jak pisałem to kwestia naprawdę bardzo indywidualna.


    Ja staram się tylko uświadomić, że w mojej ocenie awaryjność w 90%
    zależy od operatora a sytuacje nieprzewidywalne są w mniejszości.






    Icek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: