  • Data: 2013-05-21 01:13:40
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: Kosu <K...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-05-20, quent <q...@g...com> wrote:
    > Dlatego właśnie w socjalizmie tyle się kradnie wszędzie. Są do tego warunki wręcz
    idealne.
    > Egoizm, chciwość, chęć zysku to naturalne cechy ludzkie. W kapitalizmie "niechcący"
    przyczyniają się do rozwoju, polepszają byt najuboższym.

    Czyli chcesz powiedzieć, że egoizm i chciwość to naturalne cechy i:
    a) w socjalizmie powodują degradację i biedę,
    b) w kapitalizmie przyczyniają się do rozwoju.

    Inaczej mówiąc. Jak pojedziesz do Korei Północnej, gdzie 3 Azjatów
    ukranie Ci aparat i spuści wpier..., to jest źle (pewnie zrobili to
    przez komunizm).
    Jak pojedziesz do USA, gdzie aparat ukradnie Ci 3 Murzynów z Bronxu,
    to przyczynią się do rozwoju gospodarki?

    > Polecam "Cnota egoizmu" Ayn Rand - dokładnie o tym traktuje.

    Polecam wyjść z domu i się przewietrzyć.

    > Oligopole to przecież domena gospodarek regulowanych!

    LOL. Człowieku...
    Ludzie starsi i poważniejsi od Ciebie mówią Ci, jak wygląda świat. Ty
    im odpowiadasz cytatami z tekstów ideologicznych / teoretycznych.
    Dojdziesz kiedyś do takiego poziomu intelektualnego, że zaczniesz się
    podpierać danymi statystycznymi?

    > Na wolnym rynku konkurencja jest olbrzymia...

    Powinieneś dodać "polecam cośtam kogośtam". Pokaż mi ten wolny rynek
    z olbrzymią konkurencją w jakiejś ważnej branży.

    pozdrawiam,
    Kosu

    PS.: W żadnej książce o wolnym rynku nie napisali o zawijaniu wierszy
    na usenecie?