  • Data: 2013-05-20 08:32:33
    Temat: Re: przygody fotograficzne z BORem i policja
    Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-19 21:42, Kosu pisze:
    > LOL. Byłeś kiedykolwiek na basenie?
    > A jeśli byłeś, to czy poszedłeś do dyrektora i kazałeś sobie pokazać
    > papier potwierdzający czystość wody?

    Jak już się wcinasz w wątek to wypadałoby go prześledzić.
    Było już o tym.
    Chodzi o to, że odsuwając państwo od takich usług powstaje automatycznie
    na rynku nisza, którą natychmiast wypełniają podmioty prywatne.
    A jak wiadomo podmiot prywatny statystycznie o wiele lepiej i taniej
    realizuje wszelkie usługi niż struktura państwowa.

    > A potem poszedłeś do tej firmy
    > i upewniłeś się, że jest wiarygodna?

    Chodzisz do sanepidu i pytasz czy przypadkiem urzędnik nie wziął łapówki?

    > I jak to zrobiłeś? Kazałeś to
    > sprawdzić innej firmie? I jej wiarygodność też potem sprawdziłeś?

    Po co?
    Konkurencja sama się będzie pilnować :-)
    Nie mówimy o sytuacji w której na rynku jest tylko jedna firma - sanepid!

    > I tak sprawdzałeś te firmy bez końca, czy może po prostu poszedłeś
    > na studia i zostałeś ekspertem od czystości wody?

    j.w.

    > Pryncypia są takie, że:

    To nie są pryncypia.

    > a) nie masz pojęcia o świecie, żyjesz w jakiejś urojonej,
    > równoległeś rzeczywistości,

    Żyję jak każdy z nas, w socjalizmie.
    Jednocześnie uważam socjalizm za system wielce szkodliwy.
    Ty jesteś socjalistą i uważasz odwrotnie.
    Stąd ten flejm.

    > b) pierdzielisz tu te swoje komunały, w które i tak nie wierzysz
    > i żyjesz jak wszyscy,

    Żyję jak wszyscy, pracuję, płacę podatki, korzystam z fatalnych
    państwowych usług. Płacę z nie z góry pod przymusem więc korzystam, choć
    wolałbym nie.

    > c) żyjesz zgodnie z tym co piszesz i jesteś totalnie sparaliżowany
    > ogólną nieufnością i niechęcią do całego tego komunizmu wokół.

    Jestem po prostu jednym w wielu, którym socjalizm się nie podoba.
    Nie żyję przecież w rzeczywistości wolnego rynku, *muszę* na co dzień
    pływać w tym soc-bagnie.
    Jednocześnie chciałbym aby udało się pogonić czerwonych bo prowadzą
    Polskę prosto w przepaść.

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info