  • 11. Data: 2012-08-02 19:44:41
    Temat: Re: przewody paliwowe SC900
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Bez mydła?

    i to jeszcze "wnioskami platformy obywatelskiej"...

  • 12. Data: 2012-08-02 19:56:23
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jve4g7$o7g$1@node1.news.atman.pl...
    > może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe? dwa
    > to sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?

    no jak to...
    Zasilanie, powrót i rezerwa :P

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam Volvo FL618 z zabudową śmieciarki 18m3

  • 13. Data: 2012-08-02 21:39:53
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 2 Aug 2012 16:57:10 +0200, identyfikator: 20040501 wrote:

    > może Ktoś mi wyjaśnić czemu w Seicento 900 są aż 3 przewody paliwowe? dwa to
    > sobie wyobrażam, zasilanie i powrót, a trzeci?

    Najprawdopodobniej będzie to układ pochłaniania par paliwa.

    W okolicach zbiornika znajduje się pojemnik z węglem akrywowanym który
    wiąże pary paliwa ze zbiornika.
    Podczas jazdy, przy niewielkim stałym obciążeniu, otwiera się zaworek
    łączący kolektor dolotowy z tym pojemnikiem co powoduje opróżnienie tego
    filtra.

  • 14. Data: 2012-08-02 22:16:19
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin identyfikator: 20040501

    > i to jeszcze "wnioskami platformy obywatelskiej"...

    Myślałem, że bardziej w tym stylu:
    http://www.youtube.com/watch?v=BN2m72aZI-M

    --
    ignorance is bliss

  • 15. Data: 2012-08-02 22:22:20
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    > Myślałem, że bardziej w tym stylu:
    > http://www.youtube.com/watch?v=BN2m72aZI-M

    babcia władzia też jest niezła,
    ja tam do nich nich nie mam, tylko oni są z PO więc z defincji "Oni to
    nie"...

  • 16. Data: 2012-08-02 22:43:51
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    dzięki, a nie orientujesz się, to się wymienia komplet 3 czy można
    pojedyńczo?

  • 17. Data: 2012-08-02 23:16:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Thu, 2 Aug 2012 22:43:51 +0200, identyfikator: 20040501 wrote:

    > dzięki, a nie orientujesz się, to się wymienia komplet 3 czy można
    > pojedyńczo?

    Zależy co jest powodem wymiany.
    Jeżeli jakiś sparciał, albo skorodował, to dla pewności wymieniłbym
    wszystkie, bo pewnie są podobnie zużyte.
    Jeżeli uszkodzenie mechaniczne, to spokojnie możesz jeden.

  • 18. Data: 2012-08-03 11:14:19
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "identyfikator: 20040501" napisał w wiadomości grup
    >bo się przywalił do mnie i próbuje mnie dymać na wszystkich
    >grupach...

    Bo zasluzyles, chamie.

    J.