  • 1. Data: 2013-08-20 14:55:56
    Temat: przewody hamulcowe
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    ile może kosztować wymiana wszystkich przewodów hamulcowych w SC900?

  • 2. Data: 2013-08-20 15:01:49
    Temat: Re: przewody hamulcowe
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 20 sierpnia 2013 14:55:56 UTC+2 użytkownik Ministerstwo Propagandy
    napisał:
    > ile może kosztować wymiana wszystkich przewodów hamulcowych w SC900?

    Może kosztować dwa miliony czterysta pięćdziesiąt sześć tysięcy sto dwadzieścia
    dziewięć złotych.

  • 3. Data: 2013-08-20 15:31:10
    Od: barbar <b...@w...pl>

    W dniu 2013-08-20 14:55, Ministerstwo Propagandy pisze:
    > ile może kosztować wymiana wszystkich przewodów hamulcowych w SC900?

    w aso i około 400zł

  • 4. Data: 2013-08-21 07:22:41
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "barbar" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > w aso i około 400zł
    jak się dadzą odkręcić po dobroci.

    J.

  • 5. Data: 2013-08-21 17:05:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-08-21 07:22, Jan Koval pisze:

    > Użytkownik "barbar" <b...@w...pl> napisał w wiadomości

    > jak się dadzą odkręcić po dobroci.
    >
    > J.

    Użyć temperatury - odkręcają się bardzo po dobroci. :)

    Lewis

  • 6. Data: 2013-08-21 17:13:59
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    byłem już z tym problemem w ASO, dziady wysmarowali przewody jakimś klejem
    bo im się nie chciało wymieniać... a teraz klej popękał i zaczyna
    rdzewieć...