-
11. Data: 2014-03-10 11:06:03
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Dnia Mon, 10 Mar 2014 10:11:01 +0100, Robson napisał(a):
>> Na zwężce. Za zwężką jest już jak przed.
> Jesteś pewien? Znasz dyszę de Lavala?
O ile:
a) czynnik jest scisliwy, lub
b) przekroje przewodow przed i za rozne.
Bo jak to jest olej czy plyn hydrauliczny, to i de Laval nie pomoze.
J.
-
12. Data: 2014-03-10 13:08:12
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: k...@g...com
W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 06:24:10 UTC+1 użytkownik MarcinJM napisał:
> W dniu 2014-03-10 01:53, k...@g...com pisze:
>
> > Nie koleguj się z ludźmi co piszą że zwężki są żeby zwiększyć ciśnienie. To
debile.
>
>
>
> Z niepotrafiącymi cytować również.
>
>
>
> --
>
> Pozdrawiam
>
> MarcinJM gg: 978510
>
> kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
>
> przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
Nie ma obowiązku czytania jak ktoś pisze z czytnika googla.
-
13. Data: 2014-03-10 13:12:23
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>
Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości
news:lfk0fn$9im$1@mx1.internetia.pl...
>
>> Na zwężce. Za zwężką jest już jak przed.
>
> Jesteś pewien? Znasz dyszę de Lavala?
Boję się, że ciecz się tak ani nie spręży przed ani nie rozpręży za.
Tak jakby inne warunki pracy.
J. -
14. Data: 2014-03-10 13:52:32
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: masti <g...@t...hell>
Dnia pięknego Mon, 10 Mar 2014 05:08:12 -0700 osobnik zwany kogutek444
napisał:
> Nie ma obowiązku czytania jak ktoś pisze z czytnika googla.
nie ma obowiązku bycia chamem
--
Ford C-Max PMS Edition, Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
-Wiem co mówię. To grunt zabija!" T.Pratchett
-
15. Data: 2014-03-10 16:24:01
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: MarcinJM <m...@o...pl>
W dniu 2014-03-10 13:08, k...@g...com pisze:
> W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 06:24:10 UTC+1 użytkownik MarcinJM napisał:
> Nie ma obowiązku czytania jak ktoś pisze z czytnika googla.
Nie ma obowiazku pisania z czytnika (!) google.
Po raz kolejny udowadniasz, ze puszczanie bąkow w towarzystwie jest ok,
pod warunkiem, ze to sa Twoje bąki.
--
Pozdrawiam
MarcinJM gg: 978510
kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"
-
16. Data: 2014-03-10 19:05:15
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: zdzisiu <6...@9...eu>
W dniu 2014-03-10 11:06, J.F. pisze:
> Dnia Mon, 10 Mar 2014 10:11:01 +0100, Robson napisał(a):
>>> Na zwężce. Za zwężką jest już jak przed.
>> Jesteś pewien? Znasz dyszę de Lavala?
>
> O ile:
> a) czynnik jest scisliwy, lub
> b) przekroje przewodow przed i za rozne.
>
> Bo jak to jest olej czy plyn hydrauliczny, to i de Laval nie pomoze.
>
> J.
>
ale tak juz wracajac do tematu
czy roznica w przekrojach nowy/stary waz bedzie miala jakis wplyw na
ogolne smarowanie silnika?
zakladam ze nowy waz nie bedzie mial mniejszej srednicy, tylko w
najgorszym wypadku wieksza.
-
17. Data: 2014-03-10 20:57:29
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: AZ <a...@g...com>
On 2014-03-10, MarcinJM <m...@o...pl> wrote:
> W dniu 2014-03-10 13:08, k...@g...com pisze:
>> W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 06:24:10 UTC+1 użytkownik MarcinJM napisał:
>> Nie ma obowiązku czytania jak ktoś pisze z czytnika googla.
>
> Nie ma obowiazku pisania z czytnika (!) google.
> Po raz kolejny udowadniasz, ze puszczanie bąkow w towarzystwie jest ok,
> pod warunkiem, ze to sa Twoje bąki.
>
Pierdniecie to by bylo jakby mial popsuty delimeter, on po prostu w pokoju
pelnym ludzi sra na srodku :-)
--
Artur
ZZR 1200
-
18. Data: 2014-03-10 22:03:32
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: mlodz <b...@m...pl>
Dnia Mon, 10 Mar 2014 01:44:36 +0100, zdzisiu napisał(a):
>> Ciśnienie jest w barach i nigdy nie zależy od średnicy. Od średnicy
>> zależy przepływ czyli wydajność m3 albo litry na godzinę.
> to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w
> celu zwiekszenia cisnienia.
Chyba właśnie popsuliście wszystkie gaźniki. ;>
Tak się akurat składa, że w zwężce ciśnienie (statyczne) spada.
-
19. Data: 2014-03-11 08:09:45
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: BartekK <s...@d...org>
W dniu 2014-03-10 22:03, mlodz pisze:
> Dnia Mon, 10 Mar 2014 01:44:36 +0100, zdzisiu napisał(a):
>
>>> Ciśnienie jest w barach i nigdy nie zależy od średnicy. Od średnicy
>>> zależy przepływ czyli wydajność m3 albo litry na godzinę.
>> to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w
>> celu zwiekszenia cisnienia.
>
> Chyba właśnie popsuliście wszystkie gaźniki. ;>
>
> Tak się akurat składa, że w zwężce ciśnienie (statyczne) spada.
Ale jak dalej będziesz porównywać przepływ powietrza plus par paliwa do
przepływu oleju - to czytającym też będzie (statycznie) ciśnienie spadać...
--
| Bartłomiej Kuźniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098 http://drut.org/
| http://www.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=338
173
-
20. Data: 2014-03-11 11:15:57
Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
Od: mlodz <b...@m...pl>
Dnia Tue, 11 Mar 2014 08:09:45 +0100, BartekK napisał(a):
> W dniu 2014-03-10 22:03, mlodz pisze:
>> Dnia Mon, 10 Mar 2014 01:44:36 +0100, zdzisiu napisał(a):
>>>> Ciśnienie jest w barach i nigdy nie zależy od średnicy. Od średnicy
>>>> zależy przepływ czyli wydajność m3 albo litry na godzinę.
>>> to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w
>>> celu zwiekszenia cisnienia.
>> Chyba właśnie popsuliście wszystkie gaźniki. ;>
>> Tak się akurat składa, że w zwężce ciśnienie (statyczne) spada.
> Ale jak dalej będziesz porównywać przepływ powietrza plus par paliwa do
> przepływu oleju - to czytającym też będzie (statycznie) ciśnienie spadać...
... ale tylko nieukom.