  • 11. Data: 2014-03-10 11:06:03
    Temat: Re: przewody do chlodnicy oleju
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2014 10:11:01 +0100, Robson napisał(a):
    > Jesteś pewien? Znasz dyszę de Lavala?

    O ile:
    a) czynnik jest scisliwy, lub
    b) przekroje przewodow przed i za rozne.

    Bo jak to jest olej czy plyn hydrauliczny, to i de Laval nie pomoze.

    J.

  • 12. Data: 2014-03-10 13:08:12
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 06:24:10 UTC+1 użytkownik MarcinJM napisał:

    > Z niepotrafiącymi cytować również.
    >

    > --
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > MarcinJM gg: 978510
    >
    > kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    >
    > przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

    Nie ma obowiązku czytania jak ktoś pisze z czytnika googla.

  • 13. Data: 2014-03-10 13:12:23
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Robson" <r...@...pl> napisał w wiadomości

    > Jesteś pewien? Znasz dyszę de Lavala?
    Boję się, że ciecz się tak ani nie spręży przed ani nie rozpręży za.
    Tak jakby inne warunki pracy.

    J.

  • 14. Data: 2014-03-10 13:52:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Mar 2014 05:08:12 -0700 osobnik zwany kogutek444
    napisał:

    > Nie ma obowiązku czytania jak ktoś pisze z czytnika googla.

    nie ma obowiązku bycia chamem

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 15. Data: 2014-03-10 16:24:01
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2014-03-10 13:08, k...@g...com pisze:
    > W dniu poniedziałek, 10 marca 2014 06:24:10 UTC+1 użytkownik MarcinJM napisał:
    > Nie ma obowiązku czytania jak ktoś pisze z czytnika googla.

    Nie ma obowiazku pisania z czytnika (!) google.
    Po raz kolejny udowadniasz, ze puszczanie bąkow w towarzystwie jest ok,
    pod warunkiem, ze to sa Twoje bąki.

  • 16. Data: 2014-03-10 19:05:15
    Od: zdzisiu <6...@9...eu>

    W dniu 2014-03-10 11:06, J.F. pisze:

    > O ile:
    > a) czynnik jest scisliwy, lub
    > b) przekroje przewodow przed i za rozne.
    >
    > Bo jak to jest olej czy plyn hydrauliczny, to i de Laval nie pomoze.
    >
    > J.

    ale tak juz wracajac do tematu
    czy roznica w przekrojach nowy/stary waz bedzie miala jakis wplyw na
    ogolne smarowanie silnika?
    zakladam ze nowy waz nie bedzie mial mniejszej srednicy, tylko w
    najgorszym wypadku wieksza.

  • 17. Data: 2014-03-10 20:57:29
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-03-10, MarcinJM <m...@o...pl> wrote:

    > Nie ma obowiazku pisania z czytnika (!) google.
    > Po raz kolejny udowadniasz, ze puszczanie bąkow w towarzystwie jest ok,
    > pod warunkiem, ze to sa Twoje bąki.

    Pierdniecie to by bylo jakby mial popsuty delimeter, on po prostu w pokoju
    pelnym ludzi sra na srodku :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2014-03-10 22:03:32
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Mon, 10 Mar 2014 01:44:36 +0100, zdzisiu napisał(a):

    > to po co w przewodach do wspomagania sa czasem zwezki? ludzie pisza ze w
    > celu zwiekszenia cisnienia.

    Chyba właśnie popsuliście wszystkie gaźniki. ;>

    Tak się akurat składa, że w zwężce ciśnienie (statyczne) spada.

  • 19. Data: 2014-03-11 08:09:45
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2014-03-10 22:03, mlodz pisze:

    > Chyba właśnie popsuliście wszystkie gaźniki. ;>
    >
    > Tak się akurat składa, że w zwężce ciśnienie (statyczne) spada.
    Ale jak dalej będziesz porównywać przepływ powietrza plus par paliwa do
    przepływu oleju - to czytającym też będzie (statycznie) ciśnienie spadać...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 20. Data: 2014-03-11 11:15:57
    Od: mlodz <b...@m...pl>

    Dnia Tue, 11 Mar 2014 08:09:45 +0100, BartekK napisał(a):

    > Ale jak dalej będziesz porównywać przepływ powietrza plus par paliwa do
    > przepływu oleju - to czytającym też będzie (statycznie) ciśnienie spadać...

    ... ale tylko nieukom.