  • Data: 2010-08-25 15:22:27
    Temat: Re: przewidywanie wartości cyklicznego wykresu
    Od: "slawek" <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:61804d97-b204-4e98-bc9a-0f92fa1d1ea3@v8
    g2000yqe.googlegroups.com...
    > Mialem juz nie pisac, ale takich baboli lepiej nie zostawiac,
    > jeszcze ktos uwierzy. Dyskretna transformata fouriera
    > matematycznie od pocztku dziala na ciagach liczb rzeczywistych.

    No to ja proszę sprzedaj mi komputer z CPU liczącym dokładnie na liczbach
    rzeczywistych niewymiernych. Skumałeś dowcip, czy mam się rozdrabniać
    tłumaczeniem?

    > Na wejsciu i na wyjsciu jest wiec 20 liczb zespolonych
    > i nie ma sie co o entropie martwic.

    Nie pikusiu - jeżeli masz chęć na wyznaczenie 20 współczynników na podstawie
    dwóch punktów - to jest to chory pomysł - i o tym pisałem.

    Przestań Bartuś klaskać dziobem w klawiaturę - przeczytaj lektury jakie
    wymieniłem - moim zdaniem to (serio!) najlepsze, co o transformacjach można
    zapodać ambitnemu studentowi informatyki.

    slawek