  • Data: 2013-12-17 16:12:08
    Temat: Re: przetwornica dc-dc do zasilania silnika
    Od: "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "t-1" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:l8po60$ldl$1@pippin.nask.net.pl...

    > Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał

    > Pierwszy z brzega 12V, 15A i to nowy za 69,90zł.
    > http://allegro.pl/zasilacz-led-12v-dc-180w-ip20-gw-2
    4-msc-ledlumen-i3753850033.html

    I ile mam takich kupić żeby mieć 70 ? Bo w cenie 2 takich mam transformator
    500W/50V który
    chyba dosyć dobrze by mi pasował.

    Przejrzałem już setki aukcji. Gdyby tak łatwo było znaleźć taki zasilacz
    jaki jest
    mi potrzebny to już dawno bym go miał.

    > Widać w nim potencjometr montażowy do regulacji napięcia, który chyba da
    > sie zamienić na zwykły.

    Ale ja nie chce regulować napięcia. Do regulacji obrotów mam regulator PWM.