  • Data: 2013-12-17 15:47:36
    Temat: Re: przetwornica dc-dc do zasilania silnika
    Od: "t-1" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "chochlik_drukarski" <c...@w...pl> napisał

    > Nie wydaje mi się żeby zasilacze o takiej mocy były do kupienia
    > w każdym warzywniaku. Już od długiego czasu poluje na allegro
    > na odpowiednie transformatory i nic. Rozważałem też zasilacze
    > serwerowe który które miewiają ogromne moce i czasami są
    > dostępne całkiem tanio ale jakoś żaden mi do tej pory nie
    > spasował.

    Pierwszy z brzega 12V, 15A i to nowy za 69,90zł.
    http://allegro.pl/zasilacz-led-12v-dc-180w-ip20-gw-2
    4-msc-ledlumen-i3753850033.html
    Widać w nim potencjometr montażowy do regulacji napięcia, który chyba da sie
    zamienić na zwykły.
    lub trochę droższy 20A na innej aukcji.
    Robić od podstaw to zajęcie dla hobbystów.