    From: soonic <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przesiadka z E51
    Date: Fri, 12 Nov 2010 23:22:20 +0100

    dzięki za cenne informacje.

    W dniu 2010-11-12 19:32, Grzegorz S pisze:
    > Głośniczek do ucha czy ten do trybu głośnomówiącego?
    > Miałem kilka e51 i jakość dźwięku w słuchawce na pewno jest lepsza w e72
    > (ma dodatkowo system redukcji szumów otoczenia).

    Oba głośniki, używam tryb głośnomówiący bardzo często. (ogólnie w E51
    jakoś cicho słychać, jakość jest słaba). Teraz już po długim czasie
    użytkowania, można powiedzieć, że się przyzwyczaiłem, ale gdy się
    przesiadałem z 6233 na E51, to odczucie było takie jak z mercedesa na
    poloneza jeśli chodzi o sam dźwięk. Życzyłbym sobie takiej jakości
    dźwięku jak w 6233 (stereo głośniki). Wtedy E51 nadrabiał funkcjonalnością.

    > Głośniczka zewnętrznego nie używam to i nie mam zdania. Gra a jak to nie wiem:)
    Ok. czy w takim razie możesz określić jak duża jest różnica gdy dzwoni
    dzwonek (jeśli używasz jakiejś muzyki do dzwonka)? Porównując E72, C6 i
    jeśli miałeś kiedyś do czynienia z 6233 to też do niego.

    > Aparat w e72 lepszy znacznie niż w e51 nie ma tej zielonego odcienia na zdjęciach,
    > poza tym ma auto focus, w c6 jeszcze nie używałem.

    Jakbyś miał możliwość sprawdzić aparat w C6 i porównać do E72, to było
    super. Trochę korci mnie ten większy ekran w C6, chociaż aż tak często
    nie korzystam z internetu (może dlatego, że na E51 nie jest to wygodne),
    poza tym często (jak sam zwróciłeś uwagę) mogę używać tylko jednej ręki
    do obsługi telefonu lub napisania smsa, więc mam cały czas dylemat co do
    wyboru sprzętu. Nie wiem ile to jest czasu "od niedawna", ale możesz
    jesteś w stanie coś powiedzieć na temat slajdera w C6, czy ma
    predyspozycje do wyrobienia się, luzy itp. ? Czy użytkownicy ekranów
    dotykowych jak w C6 (chyba jest to oporowy) byliby w stanie powiedzieć
    jak obsługuje się taki telefon przy minusowych temperaturach?