    From: soonic <x...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przesiadka z E51
    Date: Fri, 12 Nov 2010 13:39:10 +0100

    > e72? Na allegro nówki od 800-900 zł. Parametry chyba spełnia wszystkie....

    dzięki za te dwa typy. Jak na razie tylko przeczytałem kilka opinii na
    telepolis.pl i chyba ten E72 będzie lepszy (muszę gdzieś fizycznie
    zbadać). Jeszcze myślałem nad E55, ale tak jak E66 mają oba słabą
    baterię, w E66 wyrabia się slajder, a w E55 coś jest nie tak z
    klawiaturą na dole telefonu, no i oba mają słaby aparat, chociaż wiem ze
    tutaj zależy dużo od optyki i pewnie się okaże iż wszystkie mają tą
    samą. Funkcjonalnie i jakość wykonania to klasa E chyba najlepiej stoi,
    także to mi pasuje. Jednak często wykorzystuje aparat i video w
    sytuacjach nie planowanych (a często są takie sytuacje jak się ma
    dzieci, jak się da to zabieram cyfrówkę, ale nie zawsze jest to
    poręczne), więc pod tym względem E51 to tragedia. Pytanie do posiadaczy
    E72, czy orientujecie się na ile ten aparat jest lepszy jakościowo od
    E51 oraz czy dźwięk i głośniczek też zostały poprawione?

    W tej cenie co E72 jest też C6, który mnie korci, ale nie wiem czy
    spełniałby moje 2 pkt. ?