    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przerywanie rozmow
    Date: Sat, 9 Feb 2013 10:30:45 +0100

    Dnia Fri, 8 Feb 2013 21:41:56 +0100, Tomek napisał(a):
    > Cały czas przecież odpowiadam rzetelnie, zgodnie z moją wiedzą i tym co
    > domyślę z tego, co napiszesz.

    Na razie to sie dopytujesz o szczegoly, ktore sa dla ciebie o tyle
    nieistotne, ze i tak zadnych wnioskow z nich nie wyciagniesz, bo po prostu
    nie wiesz.
    No chyba ze kolegi nie doceniam, pracujesz w serwisie, i swietnie wiesz ze
    telefon XXX, z softem 1.234 tak wlasnie ma, ale napisac tego sam nie mozesz
    :-)

    Powodow moga byc dziesiatki, to sie pytalem czy ktos mial podobne zjawisko.

    > Żadnego. U nas w centrum wszystkie sieci działają :)

    Ale jakie centrum, jakie telefony i jakie sieci tam macie ?
    Nazwy, numery bts, czestotliwosci :-P

    J.

    P.S. wspomniana nokia (c6) dwa dni pozniej sie zawiesila/wylaczyla ... i po
    wlaczeniu wymagala ustawienia daty i godziny. Hm, to tez jej sie wczesniej
    nie zdazalo ... tzn zgubic czas, bo zawiesic to owszem ..