  • Data: 2013-02-09 13:10:11
    Temat: Re: przerywanie rozmow
    Od: "Tomek" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "J.F." napisał:

    > Na razie to sie dopytujesz o szczegoly, ktore sa dla ciebie o tyle
    > nieistotne, ze i tak zadnych wnioskow z nich nie wyciagniesz, bo po prostu
    > nie wiesz.

    A co można wywnioskować po stwierdzeniu "prosze czekac na nawiazanie
    polaczenia" i skąpym opisie sytuacji?

    > No chyba ze kolegi nie doceniam, pracujesz w serwisie, i swietnie wiesz ze
    > telefon XXX, z softem 1.234 tak wlasnie ma, ale napisac tego sam nie
    > mozesz
    > :-)

    Gdybyś od razu podał wszystkie możliwe informacje, byłoby prościej wysnuć
    jakąś teorię, zamiast kluczyć i zgadywać.

    > Powodow moga byc dziesiatki, to sie pytalem czy ktos mial podobne
    > zjawisko.

    Podobne zjawisko w jakiej wsi? Z jakimi telefonami? W jakich sieciach? Czy
    Ty widzisz co piszesz i czego oczekujesz? Chyba nie za bardzo.

    > Ale jakie centrum, jakie telefony i jakie sieci tam macie ?

    Normalne. Jak napiszę, że Nokia, to napiszesz, że Nokie tak mają i u mnie w
    centrum nie gubią sieci?

    > Nazwy, numery bts, czestotliwosci :-P

    Po co jak działa? Kogo to obchodzi?

    > P.S. wspomniana nokia (c6)

    Wspomniana kiedy? TERAZ??!! Brawo.

    > dwa dni pozniej sie zawiesila/wylaczyla ... i po
    > wlaczeniu wymagala ustawienia daty i godziny. Hm, to tez jej sie wczesniej
    > nie zdazalo ... tzn zgubic czas, bo zawiesic to owszem ..

    I dopiero teraz wpadłeś na pomysł, żeby o tym napisać?