    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: przerywanie rozmow
    Date: Fri, 8 Feb 2013 19:18:25 +0100

    Użytkownik "Michal Tyrala" napisał w wiadomości grup
    On Thu, 7 Feb 2013 22:31:07 -0600, Pszemol wrote:

    >I nigdy się na takie okazje nie dostawia komórek? Trzyma się siatki
    >10km
    >jak gdyby nigdy nic? A moze jednak?

    Moze sie i dostawia, ale jakby tak np 20 tys ludzi zgromadzonych na
    jakims miejskim sylwestrze zechcialo naraz porozmawiac ze znajomymi
    ... no, tak skromnie liczac po 10kHz pasma na ryja, 200MHz mogloby sie
    uzbierac, a jakby tak jeszcze podzielic na 4 pikokomorki ... ale co -
    juz obecnie sa takie "normy" w swiecie ?

    Tym niemniej - interesuje mnie w sumie czy w sytuacji przeciazenia
    sieci ta potrafi przerwac rozmowy o nizszym priorytecie aby zestawic
    rozmowy wyzszych abonamentow :-)

    J.