  • Data: 2013-02-08 05:29:42
    Temat: Re: przerywanie rozmow
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F" <j...@p...onet.pl> wrote in message
    news:5113bc38$0$1224$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nie pytam wrozek, tylko czy ktos sie z tym spotkal. Centrum miasta,
    > klopotow z zasiegiem nie powinno byc, polaczenia jednak nawiazane, siec
    > byc moze przeciazona ... ale czy moze ot tak zawiesic komus rozmowe, bo ma
    > pilniejsza ? W sumie az sie prosi cos takiego wprowadzic, ale ktore sa
    > pilniejsze - na 112, czy w zaleznosci od wysokosci abonamentu ? :-)

    To opowiem Ci o moich doświadczeniach z telefonem iPhone4
    w sieci Orange, taryfa Orange Free na kartę.
    Kraków, centrum miasta, dzielnica Podgórze - telefon przechodzi
    z 3G do E a czasem do takiego serwisu oznaczonego małym kółeczkiem.
    Nawet nie wiem co to jest, bo używam ponad dwa lata tego telefonu
    w USA i nigdy nie widziałem takiego kółeczka - GPRS?
    Rozmowa przez internet, Skype - w czasie przełaczania 3G-E-3G
    połączenie jest zrywane, skype jest wylogowywany i potem długo
    nie można się zalogować. I tak co kilkanaście minut. Jadę w autobusie
    z Podgórza do Huty - nie da się utrzymać rozmowy Skype - zrywa
    miejscami co 2-4 minuty. To samo jazda autobusem po Alejach.
    To samo spacer wieczorem do Woli Duchackiej, Kurdwanowie, itp.
    Po prostu Skype nie da się w Polsce używać, nawet w dużym mieście.

    Dodam, że po pierwsze w Chicagolandzie telefon trzyma 3G i ikonę
    E widuję tylko jak jadę na narty gdzieś na zadupia Wisconsin...
    Po drugie ikonki kółeczka widziałem pierwszy raz w Polsce, w Krakowie.
    Skype trzyma połączenia w USA godzinę bez zrywania, mimo jazdy
    autem (siedzę czasem na meetingu online podczas jazdy).
    Nie jest to tylko Skype, testowałem inne aplikacje telefonów sieciowych,
    między innymi Fring i również doświadczałem nienormalnych w USA
    problemów w Polsce.

    A więc nie wiem gdzie doświadczyłeś tych swoich problemów ale
    z moich doświadczeń z Orange.pl wynika, że pokrycie zasięgiem
    w Polsce jest najwyraźniej tragicznie gorsze niż w USA i to że
    zrywa połączenie związane jest po prostu z marnym pokryciem
    lub trzymaniem na granicy zasięgu jakiejś wieży i wchodzeniem
    /wychodzeniem ze strefy 3G do E i spowrotem...