eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyprzeróbka spalinowego na elektryka. robi ktoś profesjonalnie?Re: przeróbka spalinowego na elektryka. robi ktoś profesjonalnie?
  • X-Received: by 2002:a81:6ec1:: with SMTP id j184-v6mr188366ywc.7.1529111797826; Fri,
    15 Jun 2018 18:16:37 -0700 (PDT)
    X-Received: by 2002:a81:6ec1:: with SMTP id j184-v6mr188366ywc.7.1529111797826; Fri,
    15 Jun 2018 18:16:37 -0700 (PDT)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!weretis.net!feeder6.news.weretis.net
    !feeder.usenetexpress.com!feeder-in1.iad1.usenetexpress.com!border1.nntp.dca1.g
    iganews.com!nntp.giganews.com!h2-v6no1824449qtp.0!news-out.google.com!a20-v6ni6
    04qtj.1!nntp.google.com!h2-v6no1824444qtp.0!postnews.google.com!glegroupsg2000g
    oo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Fri, 15 Jun 2018 18:16:37 -0700 (PDT)
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.151.129;
    posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
    NNTP-Posting-Host: 164.126.151.129
    References: <pfbp0m$pi$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: przeróbka spalinowego na elektryka. robi ktoś profesjonalnie?
    From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
    Injection-Date: Sat, 16 Jun 2018 01:16:38 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 13
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2633822
    [ ukryj nagłówki ]

    Gosc pierdoli bzdury jak rzadko ktory. Cztery tysiace akumulatory. Nawet Chinczyk za
    tyle nie zdobi. Trakcyjny Trojan 12V 100Ah kosztuje 1300 zl brutto. Za cztery tysiace
    bedzie bez wdawania sie w sprawnosci ok 3kWh zmagazynowanej energii. Ale im wiekszy
    prad jest pobierany tym bardziej spada pojemnosc uzytkowa bo czesc pradu zamienia sie
    w cieplo. 100Ah akumulator trakcyjny ma jak pobierac prad rowny 1/10C. Przy 1C
    ubedzie polowa pojemnosci uzytkowej a potem im wiekszy prad tym gorzej. To wychodzi
    ze jak by byl silnik 3kW to pradu wystarczy na pol godziny jazdy ze stalym
    obciazeniem. Przy ruszaniu bedzie plynal wielokrotnie wiekszy prad niz 1C i wyjdzie
    ze pradu wystarczy na tyle ze jedna fajke da sie wypalic. Akumulator mogacy
    zgromadzic 10kWh to minimum dla malego i lekkiego samochodu. A taki akumulator
    olowiowy od Trojana bedzie kosztowal cirka jebalt 15 tysiecy. I na takim akumulatorze
    moze da sie przejechac w miescie ze 30-40 kilometrow. Lepsze sa oczywiscie litowe ale
    sa i duzo drozsze. Bians jest caly czas niekorzystny.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

  • 16.06.18 22:55 p0li

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: