eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.internet.polipprzepustowość łącza a umowa › Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed.neostrada.pl!
    atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: futszaK <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: przepustowos'c' ?a;cza a umowa
    Date: Sun, 21 Dec 2008 14:34:18 +0100
    Organization: uryna.net
    Lines: 38
    Message-ID: <gilh4l$45v$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <c...@3...googlegroups.com>
    <gifa5d$atj$1@kushnir.sileman> <gifalh$hqp$1@opal.icpnet.pl>
    <gifma8$1bsn$1@news2.ipartners.pl> <gifr5o$14vo$1@opal.icpnet.pl>
    <gift0m$1de$1@atlantis.news.neostrada.pl> <gifu84$18rg$1@opal.icpnet.pl>
    <gigaip$4ui$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gikhbj$rhd$2@nemesis.news.neostrada.pl>
    <gilcei$fnf$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat.czarne.net
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1229866968 4287 83.12.46.146 (21 Dec 2008 13:42:48
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 21 Dec 2008 13:42:48 +0000 (UTC)
    User-Agent: Noworyta News Reader/2.9
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.internet.polip:87840
    [ ukryj nagłówki ]

    Grzegorz Staniak wrote:

    > >> Przede wszystkim, żeby klient wiedział za co płaci. Żeby mógł wybrać
    > >> między łączem 1Mb/s na którym w większości przypadków choćby do sieci
    > >> opratora dotrze w okolicach 1Mb/s, a łączem "5Mb/s" na którym nominalną
    > >> przepływność zobaczy raz w roku. W środku wakacji. O czwartej nad ranem.
    > > Jeżeli ktoś nie odróżnia "1Mb/s" od "do 1Mb/s" lub "maksymalnie 1Mb/s" to
    > > jest idiotą.
    > No bardzo dziarsko, radykalnie i profesjonalnie to zabrzmiało, ale niestety
    > rynek składa się w ogromnej większości z nietechnicznych klientów, czyli
    > "idiotów". Poza tym, do reklam nikt nie dodaje żadnych przyimków typu
    > "od", "do" czy przysłówków "maksymalnie".

    i tu przypomniała mi się rozmowa z panią z BOKu miejscowej kablówki, do
    tej pory pamiętam te słowa, które pasują jak ulał to w/w sytuacji,
    mianowicie zadaniem reklamy jest zainteresowanie klienta, nie zaś
    wyczerpujące informowanie na temat reklamowanego produktu.

    Klient ma się zainteresowac ofertą i przyjść do BOKu gdzie zostanie
    szczegółowo poinformowany i zachęcony do wyboru właściwej oferty.

    To podejści okazało się marketingowo skuteczne, bo w miasteczku kablówka
    ma 10x więcej klientów Internetu jak Neostrada.









    --
    Tomasz Kruk
    http://futszak.blogspot.com/
    Mam codziennie u siebie wiceministrów, którzy mówią:
    za takie pieniądze nie będę pracował. A są dalecy od płacy minimalnej!
    Donald Tusk do nauczycieli

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: