  • 1. Data: 2017-06-02 22:19:27
    Temat: przepływomierz a automatyczna skrzynia biegów
    Od: uciu <a...@g...com>

    Czy uszkodzony przepływomierz może mieć wpływ na działanie automatycznej skrzyni
    biegów???

    Mam problem taki, że przy bardzo niskich obrotach jak skrzynia chce zrzucić bieg na
    niższy (z 4 na 3) auto dostaje tarki, delikatnie czuć wibracje póki skrzynia nie
    wrzuci trójki. Cos jak w manualu jak wrzucimy za wysoki bieg na za niskich obrotach o
    silnik bedzie dusło.

    Serwisy ASB mówią ze konwerter do wymiany i 3000zł chcą.
    Co prawda wyskoczył 2 razy bład P1787 czyli bład poślizgu sprzegla ale...

    polecono mi sprawdzić cewki...są Ok

    ale do testu odłączyłem jeszcze przepływke i oznaki ustały, nic się nie trzesie,
    biegi wchodza płynnie. Po podłączeniu wtyczki znowu czuć telepanie.

    Czy wiec to może być wina przepływki?

    Grand Vitara 2,0 2007r

    uciu

  • 2. Data: 2017-06-02 22:31:15
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 02.06.2017 o 22:19, uciu pisze:
> [...]
    biegi wchodza płynnie. Po podłączeniu wtyczki znowu czuć telepanie.

    a czy nie możesz się podłączyć urządzeniem diagnostycznym i popatrzeć
    jakie informacje przepływka daje silnikowi?

    ToMasz

  • 3. Data: 2017-06-03 19:08:55
    Od: uciu <a...@g...com>

    W dniu piątek, 2 czerwca 2017 22:31:16 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > a czy nie możesz się podłączyć urządzeniem diagnostycznym i popatrzeć
    > jakie informacje przepływka daje silnikowi?

    niestety po podpięciu kilku kompów żaden nie dawał takiej informacji.
    Żaden też nie dawał info o wypadaniu zapłonu - był też pomysł, że to może być powodem
    :tarki:

    Pozdrawiam
    uciu

  • 4. Data: 2017-06-04 09:36:29
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 03.06.2017 o 19:08, uciu pisze:

> [...]
    > Żaden też nie dawał info o wypadaniu zapłonu - był też pomysł, że to może być

    w szoku jestem. ja mam xsarę, która wymaga jakiegoś fikuśnego interfejsu
    i softu, a mimo to interfejs bluetooth - android (3 usd)daje radę
    odczytać informacje o przepływie powietrza, obrotach, temperaturach itp.

    ToMasz