  • 1. Data: 2017-06-03 02:05:21
    Temat: Re: reklama na samochodzie 1000 km 800 zł za miesiąc
    Od: b...@g...com

    On Wednesday, 30 January 2008 09:06:57 UTC+1, mariusz wrote:
    > witam wszystkich,
    > jestem z Gdańska, słyszałem ostatnio że jest jakaś firma która płaci
    > 880 zł miesięcznie za obklejenie reklamami samochodu, warunek to
    > minimum 1000 km
    > miesięcznie i brak rdzy na samochodzie. Węszę tu jakiś spory przekręt.
    > Czy ktoś z szanownych grupowiczów ma jakąś wiedzę w tym temacie albo
    > jeździ z reklamami ?
    > Będę wdzięczny za wszelkie opinie.
    >
    > pozdrawiam
    > Mariusz

    UWAGA FIRMA EXEOS TO OSZUSCI, JUZ PONAD 20 OSOB SIE DO MNIE ZGLOSILO. POSZKODOWANYCH
    ZAPRASZAM NA ZAMKNIETA GRUPE (TYLKO POSZKODOWANYCH)
    https://www.facebook.com/groups/exeos/ A RESZTE OSTRZEGAM NIE ZALATWIAJCIE Z NIMI
    ZADNYCH INTERESOW, KTO MA NAMIARY NA OSZUSTA RADOSŁAWA KOZIOŁ Z MIEJSCOWOŚCI CHEŁM
    ORAZ JEGO KOLEGE MATEUSZA I POTRAFI POMOC USTALIC ICH POLOZENIE BEDZIE NAGRODA 5TYS
    Zł. ZA POMOC PRZY NAMIERZENIU SZEFA TEJ ZLODZIEJSKIEJ ORGANIZACJI 10 TYS ZŁ. WSZELKIE
    INFORMACJE KTORE POMOGA ZLAPAC OSZUSTOW PROSZE ZGLASZAC NA FB LUB W RAZIE PYTAN
    TELEFONICZNIE 665-400-003 LUDZIE UWAZAJCIE NIE DAJCIE SIE WKRECIC.