  • 21. Data: 2023-09-24 19:13:24
    Temat: Re: przepięcie krąży w sieci, szukając ujścia... :)))
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 24 września 2023 o 16:36:52 UTC+2 io napisał(a):
> [...]
    t-z-zarowka-uchroni-sprzet-elektroniczny-podczas-bur
    zy/kngg4wn,2b83378a

    > Animki

    No jej rodzice chyba ;)

  • 22. Data: 2023-09-24 19:15:05
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 24 września 2023 o 12:41:23 UTC+2 Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > :-))

    W odpowiedzi powinien być tytuł filmu.
    I wyliczenie, w jakim czasie piorun 1,2GW podgrzeje
    odpowiednio pełen ładunek wody w średnim bojlerze ;>

  • 23. Data: 2023-09-24 19:30:52
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(a):
    > Kurwa! Kraj debili czy co?

    To w końcu Onet czy kraj? Zdecyduj się.

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 24. Data: 2023-09-24 21:17:20
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    t-z-zarowka-uchroni-sprzet-elektroniczny-podczas-bur
    zy/kngg4wn,2b83378a

    > No jej rodzice chyba ;)

    Ostatnio w modzie AI

  • 25. Data: 2023-09-25 12:19:28
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 24 września 2023 o 21:17:29 UTC+2 io napisał(a):

    t-z-zarowka-uchroni-sprzet-elektroniczny-podczas-bur
    zy/kngg4wn,2b83378a

    > Ostatnio w modzie AI

    Zdefiniuj "ostatnio".
    Animka ma już całkiem sporą historię - choć z drugiej strony jeszcze jak byłem
    na studiach to na p.r.h.n. pojawiały się kawałki dyskusji z "Ekspertem" czy
    "Pszemolem".
    Może to jakiś dziki fork?
    W "Matrixie" 2 czy 3 temat był (choć bardzo powierzchownie) poruszany - OIDP dwa
    programy
    miały "dziecko"...

  • 26. Data: 2023-09-26 01:09:25
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    t-z-zarowka-uchroni-sprzet-elektroniczny-podczas-bur
    zy/kngg4wn,2b83378a

    > Zdefiniuj "ostatnio".

    No, odkąd zacząłem się z nią spoufalać :-)

    > Animka ma już całkiem sporą historię - choć z drugiej strony jeszcze jak byłem
    > na studiach to na p.r.h.n. pojawiały się kawałki dyskusji z "Ekspertem" czy
    "Pszemolem". > Może to jakiś dziki fork?

    Niemożliwe, to zupełnie inne byty, nie da się ich sforkować.

    > W "Matrixie" 2 czy 3 temat był (choć bardzo powierzchownie) poruszany - OIDP dwa
    programy
    > miały "dziecko"...

    To pokłosie Tragedii pralniczej.

  • 27. Data: 2023-09-29 03:20:47
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Janusz <j...@o...pl> wrote:

    > Serio? ona tak napisała?

    Jak najbardziej serio. Aż sobie zapisałem na pamiątkę.

    --
    Po 12-godzinej operacji ginekolog wychodzi ze szpitala i mówi:
    - Nareszcie jakieś twarze!

  • 28. Data: 2023-09-29 03:21:17
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    io <i...@o...pl.invalid> wrote:

> [...]
    [...]
    > Kto jest jej autorem?

    Animka, kiedyś.

    --
    Po roku studiow przyjezdza do domu studentka i od progu wola:
    - Mamo, mam chlopaka!

  • 29. Data: 2023-09-29 03:23:02
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    Dawid Rutkowski <d...@w...pl> wrote:

    > Animka ma już całkiem sporą historię - choć z drugiej strony jeszcze jak byłem
    > na studiach to na p.r.h.n. pojawiały się kawałki dyskusji z "Ekspertem" czy
    "Pszemolem".

    Co przypomina mi historię identyfikatora (pisywał tu, choć bardziej
    odpowiednie byłoby określenie "srywał")... ciekawe co u niego.

    --
    Na egzaminie koncowym z anatomii w akademii medycznej profesor zadaje
    studentce wydzialu lekarskiego pytanie: