  • 11. Data: 2013-05-03 12:07:39
    Temat: Re: przenoszalnosc numerow w Stanach
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > A czemu Ci to przeszkadza?

    Czy ja napisałem w którymś miejscu, że mi to przeszkadza jełopie?
    Natomiast nie zdziwiło mnie wcale, że stanąłeś w obronie donkeya. Więzy
    krwi?

  • 12. Data: 2013-05-04 05:33:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Czy ja napisałem w którymś miejscu, że mi to przeszkadza jełopie?

    Czy sądzisz że napisałbyś coś gdyby Ci nie przeszkadzało, jełopie?

    > Natomiast nie zdziwiło mnie wcale, że stanąłeś w obronie donkeya.
    > Więzy krwi?

    Nie stanąłem w obronie tylko zapytałem Ciebie czemu się czepiasz.

  • 13. Data: 2013-05-04 22:14:24
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    > Czy sądzisz że napisałbyś coś gdyby Ci nie przeszkadzało, jełopie?

    Oczywiście. Często przecież odpisuję i pomagam, nawet Tobie sieroto.
    Amnezja? Znów? Nie widzi mnie to wcale.

    A od donkeya oczekiwałem bardziej odpowiedzi w stylu:

    "na amerykańskiej grupie nikt nie wiedział, bo to sami debile i analfabeci
    telefoniczni, był tylko jeden węgorz, co gadał w miarę na temat, ale
    chciałem się upewnić na polskim usenecie"

    > Nie stanąłem w obronie tylko zapytałem Ciebie czemu się czepiasz.

    Jak zawsze pieprzysz i to Ty się przyczepiłeś.

  • 14. Data: 2013-05-06 03:23:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Oczywiście. Często przecież odpisuję i pomagam,

    Kikus, nie pomogłeś nawet jednym zdaniem! Kogo tu bajasz?
    Twoje pytanie to była typowa Twoja prześmiewka i czepianie się...

    Tak samo jak pytałem o SIM do Meksyku... też dziwiłeś się
    tak samo że pytam na polskiej grupie a nie miałeś ABSOLUTNIE nic do
    powiedzenia w temacie, więc nie pultaj tu o tym jaki pomocny jesteś
    bo nikt się na to nie nabierze - wszyscy Cię tu dobrze znają.

  • 15. Data: 2013-05-06 13:08:05
    Od: "Tomek" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Pszemol" napisał:

    > Kikus, nie pomogłeś nawet jednym zdaniem! Kogo tu bajasz?
    > Twoje pytanie to była typowa Twoja prześmiewka i czepianie się...

    Polecam Bilobil na pamięć. Zapomniało dziecko jak mu numery zniknęły w
    telefonie po przełożeniu karty SIM? To sobie niech dziecko przypomni kto
    automagicznie wytłumaczył, że musiało wcześniej dojść do skopiowania
    kontaktów w innym telefonie. Już? Mniejsze sprawy pomijam, a było ich tez
    kilka.

    > więc nie pultaj tu o tym jaki pomocny jesteś
    > bo nikt się na to nie nabierze - wszyscy Cię tu dobrze znają.

    Haha padłem. Ale nie martw się, Ciebie nie przeskoczę. Nadal prowadzisz w
    statystykach.

  • 16. Data: 2013-05-06 19:02:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <n...@o...pl> wrote in message

    > Polecam Bilobil na pamięć. Zapomniało dziecko jak mu numery
    > zniknęły w telefonie po przełożeniu karty SIM?

    A co to ma do rzeczy? Nie twierdzę że nikomu nigdy w niczym nie
    pomogłeś tylko że lubisz się czepiać ludzi jak Ci się pytanie nie podoba.
    Po co czepiasz się w wątkach w których nie masz nic do powiedzenia
    na temat? Nie masz pojęcia o Meksyku - nie dogaduj! Nie masz pojęcia
    o USA? nie dogaduj! Zostaw wątek innym, pobaw się innymi zabawkami.