  • Data: 2009-08-18 08:37:03
    Temat: Re: przeniesienie numeru TP -> Era domowa
    Od: BearBag <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzisz - najwieksza zaleta stacjonarnych numerow w Erze jest mozliwosc
    > taniego dodzwonienia sie *do Ciebie*.

    no i troche zle mnie zrozumiales, chce duzo rozmawiac, ale glownie to
    ja bede odbieral telefon a nie dzwonil. Mam komorke ( TakTaka) do
    dzwonienia godzinnego do innych. Jednak nie chce zeby stawka za minute
    w tym telefonie stacjonarnym byla zbyt wysoka bo od czasu do czasu nie
    bedzie komorki w domu i bedzie trzeba zadzwonic ze stacjonarnego. Wiec
    zostaje mi albo Era domowa albo Era numer stacjonarny. Ale jestem
    blizszy tego pierwszego.