  • 1. Data: 2009-10-06 20:42:57
    Temat: przekierowanie portu
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    mam taki problemik - urzadzenie wysyla dane przez RS232,
    a mnie by sie przydalo zeby przeczytal to windowsowy program, ktory
    tylko klawiature potrafi obsluzyc.

    Jest jakis redirektor ? Kiedys sam pisalem, ale wtedy jeszcze windowsa
    nie bylo i ludzie zyli szczesliwi :-)

    J.

  • 2. Data: 2009-10-06 20:48:03
    Temat: Re: przekierowanie portu
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-10-06 22:42:57 +0200, J.F. <j...@p...onet.pl> said:

    > mam taki problemik - urzadzenie wysyla dane przez RS232, a mnie by sie
    > przydalo zeby przeczytal to windowsowy program, ktory
    > tylko klawiature potrafi obsluzyc.
    >
    > Jest jakis redirektor ?

    A chodzi Ci o hardware, czy kawałek softu dla windose?
    Jeśli to drugie, to może google

    http://www.google.pl/search?q=rs232+redirect+keyboar

    DJ

  • 3. Data: 2009-10-07 09:26:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DJ" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:hagadu$rbd$6@news.dialog.net.pl...

    > A chodzi Ci o hardware, czy kawałek softu dla windose?

    Myslalem o sofcie, ale w sumie ... dobry pomysl z tym hardware ..
    jakby jeszcze pozwalal podlaczyc rownolegle klawiature ..
    Ewentualnie - RS -> USB, ale udajacy klawiature a nie serial.

    > Jeśli to drugie, to może google
    > http://www.google.pl/search?q=rs232+redirect+keyboar

    Od tego zaczalem, ale zabraklo mi 'keyboard'

    J.

  • 4. Data: 2009-10-07 09:38:07
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2009-10-07 11:26:12 +0200, "J.F." <j...@p...onet.pl> said:

    > Myslalem o sofcie, ale w sumie ... dobry pomysl z tym hardware .. jakby
    > jeszcze pozwalal podlaczyc rownolegle klawiature ..
    > Ewentualnie - RS -> USB, ale udajacy klawiature a nie serial.

    Tym bardziej że rozwiązanie sprzętowe z usb byłoby wieloplatformowe,
    win/mac/linux/itd
    Softwarowe jest bardziej przywiązane do systemu.

    > Od tego zaczalem, ale zabraklo mi 'keyboard'

    Jak już popróbujesz, to daj znać czy któryś podpasuje... Przyda się w
    archiwum :)

    --
    DJ

  • 5. Data: 2009-10-07 20:17:21
    Od: MichalM <m...@w...pl>

    On 6 Paź, 22:42, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > mam taki problemik - urzadzenie wysyla dane przez RS232,
    > a mnie by sie przydalo zeby przeczytal to windowsowy program, ktory
    > tylko klawiature potrafi obsluzyc.

    WindowsXP ma to w standardzie, może inne wydania również.
    Szukaj: Panel sterowania-> Opcje ułatwień dostępu, zakładka Ogólne i
    Urządzenia funkcji Klawisze Szeregowe. Ustawiasz COMa i prędkość.
    Ja tego używam do przechwycenia RS-owych skanerów kodów kreskowych i
    działa bezbłędnie.

    MichalMwp

  • 6. Data: 2009-10-07 20:55:52
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 7 Oct 2009 13:17:21 -0700 (PDT), MichalM wrote:
> [...]
    >Urządzenia funkcji Klawisze Szeregowe. Ustawiasz COMa i prędkość.
    >Ja tego używam do przechwycenia RS-owych skanerów kodów kreskowych i

    Piekne dzieki - wlasnie na taka odpowiedz liczylem i sie nie zawiodlem
    pytajac grupe a nie gugla :-)

    J.

  • 7. Data: 2009-10-07 21:21:28
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F napisał:

    > Piekne dzieki - wlasnie na taka odpowiedz liczylem i sie nie zawiodlem
    > pytajac grupe a nie gugla :-)

    No bo kto przypuszczał, że człowiek będzie musiał się przy takiej okazji
    zadawać z jakimiś szeregowymi klawiszami? O co więc gugla pytać.

    Jarek

    --
    Jedzie nocny pociąg, mija Białołękę
    "Ułóż - gwiżdże - Janku więzienną piosenkę"