  • 11. Data: 2017-06-12 20:00:09
    Temat: Re: przekaźnik a obroty
    Od: "zhbick" <n...@p...tu>

    Użytkownik "tck" napisał w wiadomości grup

    > w wielu przypadkach jak załączysz klimę to załącza się wentylator
    > chłodnicy z automatu

    U mnie są dwie chłodnice i dwa wentylatory: jeden zestaw do silnika a drugi
    do klimatyzacji. Jak włożyłem zepsuty przekaźnik do sąsiedniego gniazda to
    zaczął się uruchamiać wentylator od chłodnicy silnika. A silnik był wówczas
    wyłączony i zimny.

  • 12. Data: 2017-06-12 20:22:24
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

> [...]
    > drugi do klimatyzacji. Jak włożyłem zepsuty przekaźnik do sąsiedniego
    > gniazda to zaczął się uruchamiać wentylator od chłodnicy silnika. A

    No to przekaźnik. Nie ma co dalej drążyć :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 13. Data: 2017-06-13 11:40:44
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    > Chodzi o taki przekaźnik:
    > http://www.mpartner.com.pl/przekaznik-samochodowy-mi
    ni-zwierny-12v-20a-p-670.html

    Czy ten przekaźnik, który podałeś, będzie kompatybilny z tym, który u mnie w
    aucie siedzi?
    https://allegro.pl/listing?string=G8HN-UA-007607&ord
    er=m&bmatch=base-relevance-floki-5-nga-uni-1-5-0511

    Na szybko zamówiłem używany, ale chciałbym mieć nowy, zwłaszcza, że jak
    wyjąłem zepsuty i przyłożyłem ucho to się okazało, że drugi też zaczyna
    cykać.