  • Data: 2010-11-20 19:21:01
    Temat: Re: przejściówka USB>złącze pinowe
    Od: Vituniu <v...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 20 Lis, 19:19, Michal Lukasik <m...@t...pl> wrote:

    > Skoro to S370 to max Coppermine

    Bzdura.

    > (nie pisałeś nic o FCPGA2 więc Taulatin odpada

    Mieszasz nazwe gniazdka z nazwa obudowy procesora.

    Reszte pitu-pitu pomijam.

    > Podsumowując. Nie wiem jak długo chcesz podtrzymywać
    > przy życiu "trupa". Może czas już pomyśleć o czymś nowszym. [???]

    Nie. Nie czas. To specyficzny komputer do specyficznych zadan.
    Po prostu - nie mieniasz mlotka, tylko dla tego, ze pojawil sie nowy
    model.
    Stary wbija gwozdzie rownie dobrze.

    I koniec dyskusji, bo (primo) lamie wlasne slowo o
    niekontynuowaniu offtopa i (secundo) nie sadze,
    zebys zrozumial.

    Vituniu.