  • Data: 2010-11-18 01:03:04
    Temat: Re: przejściówka USB>złącze pinowe
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 17.11.2010, Vituniu napisał(a):

    > U mnie jest tak, ze plyta to jakas wersja MSI przeznaczona do
    > kadlubkow Fujitsu-Siemens, ma piny USB ale w pakiecie z tabunem
    > innych, obslugujacych panel frontowy (IRDA, dzwiek, dioda "message",
    > jakies czary-mary...) w kmpletnie niestandardowym ukladzie.
    >
    > Nie musze dodawac, ze rozpiski pinow brak... :/

    Jeszcze nie spotkałem się by tego typu złącza nie były ułożone w logiczną
    całość. Nie rozumiem w czym problem. Znajdujesz +5V i reszta to już albo w
    jedną, albo w drugą stronę od tego pinu. Nawet jeśli pomylisz z VCC IrDA
    to IMO nic nie uszkodzisz. Sprawdzać IMO najlepiej podłączając np.
    jakiegoś starego pendrivea.

    > A USB wewnatrz przydalyby sie ze 3 przynajmniej, bo oprocz
    > czytnika jest jeszcze ATI Remote Wonder ;)
    >
    > Tak mysle, ze w koncu kupie jeden z tych badziewnych
    > "chinskich" hubow USB, wyrzuce obudowe, wylutuje
    > niepotrzebne gniazdka i wstrzele sie w to miejsce.
    > A samego huba podepne do wewnetrznego gniazda
    > na karcie PCI (ktora i tak juz mam).
    >
    > W razie jakiejs wpadki z moim niewprawnym lutowaniem
    > straty beda minimalne ;)

    Planujesz taką "stratę" czasu a nie chce Ci się po prostu poszukać???
    Zadziwia mnie jak czasem ludzie "kombinują jak koń pod górę". ;D
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://uwolnijlaptopa.pl/