    From: "Marek M" <n...@a...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: przejsciowka IDE - CF jaka ?
    Date: Thu, 18 Mar 2010 20:36:48 +0100

    BartekK wrote:
    > A dlaczego nie na pendrive/usb ? W końcu to tylko ma wystartować raz i
    > działać...

    Fakt, ale czasem lubię sobie skomplikować życie nie zauważając prostszych
    rozwiązań,
    w każdym razie przejściówka zamówiona i teraz pozostaje czekać aż dotrze,
    jeśli jednak nie zadziała cf to pozostanie usb.

    P.S faktycznie ten pierwszy link niepotrzebny, tak to jest jak się wieczorem
    wysyła posty

    pozdro