  • Data: 2013-07-02 09:09:42
    Temat: Re: przejscie dla pieszych, kto wymusil?
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Hello Tomek,

    Tuesday, July 2, 2013, 7:47:25 AM, you wrote:

> [...]
    > http://goo.gl/maps/8CJvE
    > Przechodze 'z gory' przez dwuetapowe przejscie dla pieszych
    > jestem na wysepce, upewniam sie czy moge dalej kontynulowac przejscie
    > widze auto na rondzie, ktore scina te rondo zajezdzajac lewa osia,
    > przekonany ze dystans jest spory, bo jest, ze auto zwolni wchodze na
    > przejscie w drugim etapie
    > w tym czasie bedac na przejsciu wykonujac drugi krok, podmuch auta ociera
    > sie o mnie
    > czy wtargnolem na przejscie, czy kierowca wymusil pierszenstwo?
    > przyznam ze wszedlem na przejscie sadzac iz kierowca zwolni, lub sie
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > zatrzyma ustepujac..
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Przyjmując takie założenie - wtargnąłeś. Ale zaraz się zlecą trolle,
    które stwierdzą, że jesteś świętą krową na przejściu.
    Oczywiście kierowca nie zachował się w porządku, bo powinien unikać
    zagrożenia. Jednak mam wrażenie, że trochę umniejszasz swój udział...

    > niestety przelecial, roznica czasowa przebywania na przejsciu, miniecia sie
    > z kierujacym
    > ze wzgledu na jego predkosc pewnie wyszla niewielka
    > warto interweniowac,

    Po co?

    --
    Best regards,