  • Data: 2011-01-14 08:11:42
    Temat: Re: przejechanie pieszego - nietypowe
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 13.01.2011 20:58, megrims pisze:

    > Kobieta stała z psem czekając aż będzie mogła przejść przez oznakowane
    > przejście dla pieszych. Pies niestety był na luźnej smyczy. I jakiś
    > kierowca przejeżdżał i metr przed pojazdem pies wyrwał na tej luźnej
    > smyczy na pasy prosto pod koło. Doszło do nagłego wtargnięcia psa.
    >
    > Pies oczywiście poniósł śmierć na miejscu, kobieta rozpacz itp.
    > I zapytam: jak kobieta tak zrobiła to kto jest winien?

    Wtargnięcie to wtargnięcie - winien jest ten, kto wtargnął (lub ten, kto
    sprawował nad nim opiekę).

    Zamiast psa podstaw małe dziecko: widziałem dzieci, które nagle się
    wyrwały i wtargnęły (na szczęście matka miała refleks i szybki chwyt,
    albo kierowca miał miejsce na unik) ale też i dzieci w zbliżonym do
    wyżej wspomnianych wieku, które przechodziły zgodnie z procedurą (jak
    ten kundelek, który sprowokował wątek).

    [ciach]

    > Gorzej, że czasem zdarzają się kobiety, które tak wózek
    > z dzieckiem trzymają przy krawędzi jezdni, że można autem
    > potrącić taki wózek. To będzie żart: wprowadzić PJ na wózek.

    I na chodzenie ;->

    Cóż, biorąc pod uwagę, że duża część pieszych jest głupsza (w sensie:
    nie potrafi przejść przez jezdnię tak prawidłowo, jak ów pies) to chyba
    i tak nic by nie dało.