  • Data: 2011-01-13 16:50:33
    Temat: Re: przejechanie pieszego - nietypowe
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jedyna różnica to przynależność gatunkowa,

    Ot, mała, nieistotna :-))

    > choć teoretycznie najmniejszy
    > człowiek świata w odpowiednik kostiumie mógłby wyglądać
    > podobnie.

    A teoretycznie duży szczur mógłby zostać ucharakteryzowany
    na pieska :-). Ale to będzie nadal szczur a nie pies... I
    co, szczura rozjedziesz? Pewnie tak (choć może się mylę,
    jednak zdecydowana większość go jeszcze specjalnie najedzie
    kołem). A dlaczego? Bo szczur to szkodnik, a w zasadzie
    "szkodnik", bo tak go zakwalifikował człowiek :-).