  • 11. Data: 2022-09-11 23:59:56
    Temat: Re: przejazd dla rowerow
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2022-09-08 15:21, r...@k...pl wrote:

    > Nie, ale do tego się sprowadza. Mają się czuć bezpiecznie wjeżdżając na
    > przejazd, nie można ich ot tak sobie przejechać.

    Co za bzdurce - maja sie czuc bezpiecznie. Jak ktos sie czuje
    bezpiecznie to nie ma mowy o zadnej uwadze, ostroznosci czy szczegolnej
    ostroznosci.

    No a w koncu oni na przejazdach tez takowa powinni zachowac.

    --
    mk4

  • 12. Data: 2022-09-12 00:06:06
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2022-09-10 22:02, r...@k...pl wrote:

    > Np. nie jechać.

    Albo np. stanac na glowie. Przykłady mozna mnozyć ale przepis nic nie
    mowi, ze maja pierwszenstwo - wiec nie maja i nie mieli.

    Zreszta wg mnie to jesli mieliby miec pierwszenstwo juz przed przejazdem
    to powinni miec nakaz zatrzymania sie przed tym przejazdem i dopiero
    wtedy po zatrzymaniu moc na niego wjechac.
    Bo tak to bywaja absurdy gdzie gosc wpada na taki przejazd z predkoscia
    40 km/h gdzies prosto z krzakow. A przepis o koniecznosci zatrzymania
    sie by temu zapobiegał.

    --
    mk4

  • 13. Data: 2022-09-12 10:08:44
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.09.2022 o 00:06, mk4 pisze:

    > Bo tak to bywaja absurdy gdzie gosc wpada na taki przejazd z predkoscia
    > 40 km/h gdzies prosto z krzakow. A przepis o koniecznosci zatrzymania
    > sie by temu zapobiegał.

    Dobrze się czujesz?
    Jeśli nie wystarcza ci zwolnienie do 40 km/godz. to powinieneś jeszcze
    bardziej zwolnić, żeby udzielić pierwszeństwa. Jak na każdym zwykłym
    skrzyżowaniu. Jeśli krzaki zasłaniają ci widoczność, to nie zwalnia cię
    z obowiązku przestrzegania prawa i bezpiecznego korzystania z dróg
    publicznych. Wjeżdżając na każde skrzyżowanie, masz obowiązek ustąpić
    pierwszeństwa uprawnionym, nawet jeśli wjazd na to skrzyżowanie masz
    niezbyt komfortowy z powodu zasłaniających krzaków czy zabudowy.
    To jest już zapisane w prawie o ruchu drogowym. Nie trzeba dodatkowego
    nakazu zatrzymywania się, żeby udzielić pierwszeństwa.

    --
    -
    Akarm

  • 14. Data: 2022-09-12 17:20:48
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 11 Sep 2022 23:59:56 +0200, w <tfllp9$14mjg$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    mk4 <m...@d...nul> napisał(-a):

    > Co za bzdurce - maja sie czuc bezpiecznie. Jak ktos sie czuje
    > bezpiecznie to nie ma mowy o zadnej uwadze, ostroznosci czy szczegolnej
    > ostroznosci.

    No to do kogo masz pretensje o ten przepis (były)?

    > No a w koncu oni na przejazdach tez takowa powinni zachowac.

    A to nie wiem, może jest :)

  • 15. Data: 2022-09-12 17:21:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 12 Sep 2022 00:06:06 +0200, w <tflm4r$14n0b$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    mk4 <m...@d...nul> napisał(-a):

    > Albo np. stanac na glowie. Przykłady mozna mnozyć ale przepis nic nie
    > mowi, ze maja pierwszenstwo - wiec nie maja i nie mieli.

    Ale masz ich nie narażać. Jak się nie zatrzymasz, to narazisz. Proste.

    Ja to wiem i co z tego?

  • 16. Data: 2022-09-12 17:34:02
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Akarm w j

    > Dobrze się czujesz?

    Mam wrażenie, podparte Twoim wpise, że Ty masz problem z samopoczuciem!

    > Jeśli nie wystarcza ci zwolnienie do 40 km/godz

    Tobie wystarcza? Wtedy gdy się toczysz 3 km/h (używaj spójnych jednostek
    jeżeli Cię na to stać), i Ci zza krzaków -- 40 km/h -- wyskoczy "pedzio" na
    rowerku?

    Po warsiawskiemu napiszę, cobyś pojął: ciebie sie pojebało kto zapierdalał i
    powinien zwolnić

    --
    Tomasz

  • 17. Data: 2022-09-12 18:08:37
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 12.09.2022 o 17:34, Tomasz pisze:

    > Tobie wystarcza? Wtedy gdy się toczysz 3 km/h (używaj spójnych jednostek
    > jeżeli Cię na to stać), i Ci zza krzaków -- 40 km/h -- wyskoczy "pedzio" na
    > rowerku?

    Jak widać, frajerstwo w srake jebane lubuje się w używaniu bluzgów,
    których znaczenia nie rozumie. Później jest sensacja, że frajer kose
    zarobił, i nikt nie wie dlaczego.
    A przy tym taki frajer jest przekonany, że po drogach dla rowerów jeżdżą
    uczestnicy Tour de France, czy inszego wyścigu dookoła Polski,
    rozwijający kosmiczne prędkości.

    > Po warsiawskiemu napiszę, cobyś pojął: ciebie sie pojebało kto zapierdalał i
    > powinien zwolnić

    Z nadzwyczajną prędkością, taką w okolicach 40 km/godz. jeżdżą pojazdy
    silnikowe. W odróżnieniu od rowerzystów, z których niewielu czasami
    potrafi przekroczyć nawet 20 km/godz, co jest zawrotną prędkością. :D

    --
    -
    Akarm

  • 18. Data: 2022-09-12 20:58:45
    Od: Tomasz <n...@i...invalid>

    Akarm w

> [...]

    Wyciąć się ci się udało powyższe..

    > Jak widać,

    Jak widać się nie udała manipulacja cytatami!

    > frajerstwo w srake jebane lubuje się w używaniu bluzgów,

    Się pan/pani pięknie położył/a, na prawy boczek poproszę, bo lepsze foty
    wyjdą kochanie!

    > Z nadzwyczajną prędkością, taką w okolicach 40 km/godz. jeżdżą pojazdy
    ^^^^^
    > silnikowe.

    ale mogą pedalarze osiągać większe prędkości niż 40km/h, czy jest zakaz w
    ustawie/rozporządzeniu?

    Wij się kmiotku, wij...

    --
    Tomasz